یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

صف‌های طولانی بنزین، رئیس شرکت نفت جیرفت را احضار کرد

به گزارش کرونا از کرمان، افشین صالحی‌نژاد در تشریح جزئیات این خبر افزود: در این خصوص پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تشکیل شده و به‌طور ویژه رسیدگی خواهد شد و ظرف ۴۸ ساعت آینده اقدامات قضایی انجام شده به سمع و نظر مردم خواهد رسید. وی با بیان اینکه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96613
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

کرونا :

صف‌های طولانی بنزین، رئیس شرکت نفت جیرفت را احضار کرد

به گزارش کرونا از کرمان، افشین صالحی‌نژاد در تشریح جزئیات این خبر افزود: در این خصوص پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تشکیل شده و به‌طور ویژه رسیدگی خواهد شد و ظرف ۴۸ ساعت آینده اقدامات قضایی انجام شده به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه عملکرد شرکت نفت در چند ماهه اخیر تحت نظر دادستانی بوده است، اظهار داشت: نارضایتی مردم از شرکت نفت در چند ماه اخیر به‌صورت مکرر اعلام شده است و دردمندی مردم از سوی دادستانی در جلسات مختلف به رئیس این شرکت تذکر داده شده است.

دادستان جیرفت بیان کرد: سوءمدیریت رئیس شرکت نفت جیرفت به مرکز استان نیز اعلام شده است و حداقل توقع از مجموعه اجرایی شرکت نفت استان، انتخاب یک مدیر توانمند جهت حل مشکل شهروندان جیرفتی بوده است که متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است.

صالحی‌نژاد اعلام کرد: سوءمدیریت مجموعه شرکت نفت جیرفت موجب سردرگمی و نارضایتی مردم و ایجاد صفوف طولانی در پمپ‌های بنزین، گازوئیل و سیلندر گاز شده است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi