یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیریت تقسیم سهمیه آرد به استاندار آذربایجان غربی واگذار شد

نماینده مردم ارومیه در مجلس از حل مشکل کاهش سهمیه آرد در استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: ضمن افزایش سهمیه آرد، مدیریت تقسیم آن به نانوایی ها به استاندار استان آذربایجان غربی واگذار شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96610
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

مدیریت تقسیم سهمیه آرد به استاندار آذربایجان غربی واگذار شد

سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به گله مردم استان آذربایجان غربی از صف های طولانی خرید نان گفت: در استان آذربایجان، با تحولات و برنامه ریزی دولت شاهد کاهش سهمیه آرد بودیم چرا که دولت برای تعیین سهمیه خرید نان با کارت بانکی را لحاظ کرده بود این امر باعث کاهش سهمیه آرد از یک سو و طولانی شدن صف نانوایی ها از سوی دیگر شده بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس بیان کرد: با مدیریت نمایندگان و استاندار، این موضوع از طریق وزارت اقتصاد و دارایی اصلاح شد و ضمن افزایش سهمیه آرد به ۲۰ تن و واگذاری مدیریت و تقسیم سهیمه آرد به استاندار، مشکل مردم برای تهیه نان در این استان برطرف شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیازمند مدیریت تقسیم آرد به نانوایی ها و دو شیفته کردن آنها هستیم تا مردم چند ساعت در صف خرید نان نماند، فضای استان رو به آرامش است اما همچنان لازم می دانیم با جدیت نحوه مدیریت و برنامه ریزی توزیع سهمیه آرد از سوی مسئولان دنبال شود.

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، پیش از این تعدادی از نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس در تذکرات شفاهی و کتبی از مسئولان ذی ربط خواستار حل مسئله کاهش سهمیه آرد و مدیریت این موضوع در استان شده بودند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi