شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

اداره کل محیط‌زیست سمنان به معاونت سازمان محیط‌زیست ارتقا یابد

به گزارش کرونا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه بررسی تصادفات جاده‌ای یوزپلنگ آسیایی و اقدامات انجام‌شده در راستای کاهش سوانح در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: سمنان، استانی با جاذبه‌های خاص زیست‌محیطی است و زیست‌بوم‌های مختلف و ممتازی را در خود جای داده است. وی تصریح کرد: با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96598
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

کرونا :

اداره کل محیط‌زیست سمنان به معاونت سازمان محیط‌زیست ارتقا یابد

به گزارش کرونا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه بررسی تصادفات جاده‌ای یوزپلنگ آسیایی و اقدامات انجام‌شده در راستای کاهش سوانح در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: سمنان، استانی با جاذبه‌های خاص زیست‌محیطی است و زیست‌بوم‌های مختلف و ممتازی را در خود جای داده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص زیست‌محیطی استان سمنان، پیشنهاد می‌شود جایگاه اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان به معاونت سازمان محیط‌زیست ارتقا یابد.

استاندار سمنان ادامه داد: اداره کل امور عشایری استان سمنان باید نسبت به ارائه آموزش‌های لازم به دامداران در خصوص حفاظت از یوزپلنگ ایرانی اقدام کند.

هاشمی افزود: دستگاه‌های ذی‌ربط به‌منظور حفاظت از گونه نادر یوزپلنگ آسیایی تمام اقدامات موردنیاز اعم از نصب تابلوهای هشدار، خط‌کشی، علامت‌گذاری و ارسال پیامک هشدار به رانندگان، در اسرع وقت به انجام برسانند.

پایان پیام/۷۴۰۰۱/م/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi