سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اداره کل محیط‌زیست سمنان به معاونت سازمان محیط‌زیست ارتقا یابد

به گزارش کرونا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه بررسی تصادفات جاده‌ای یوزپلنگ آسیایی و اقدامات انجام‌شده در راستای کاهش سوانح در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: سمنان، استانی با جاذبه‌های خاص زیست‌محیطی است و زیست‌بوم‌های مختلف و ممتازی را در خود جای داده است. وی تصریح کرد: با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96586
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

کرونا :

اداره کل محیط‌زیست سمنان به معاونت سازمان محیط‌زیست ارتقا یابد

به گزارش کرونا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه بررسی تصادفات جاده‌ای یوزپلنگ آسیایی و اقدامات انجام‌شده در راستای کاهش سوانح در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: سمنان، استانی با جاذبه‌های خاص زیست‌محیطی است و زیست‌بوم‌های مختلف و ممتازی را در خود جای داده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص زیست‌محیطی استان سمنان، پیشنهاد می‌شود جایگاه اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان به معاونت سازمان محیط‌زیست ارتقا یابد.

استاندار سمنان ادامه داد: اداره کل امور عشایری استان سمنان باید نسبت به ارائه آموزش‌های لازم به دامداران در خصوص حفاظت از یوزپلنگ ایرانی اقدام کند.

هاشمی افزود: دستگاه‌های ذی‌ربط به‌منظور حفاظت از گونه نادر یوزپلنگ آسیایی تمام اقدامات موردنیاز اعم از نصب تابلوهای هشدار، خط‌کشی، علامت‌گذاری و ارسال پیامک هشدار به رانندگان، در اسرع وقت به انجام برسانند.

پایان پیام/۷۴۰۰۱/م/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi