چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تأمین اعتبار استخر ذخیره آب کشاورزی و غیر رایگان برای روستای چهاربید

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با اهالی روستای چهاربید به همراه بخشدار شوقان، عنوان کرد: در این دیدار مطالبات مردمی از جمله تأمین اعتبار استخر ذخیره آب کشاورزی و غیر رایگان برای روستای چهاربید پیگیری شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96565
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

تأمین اعتبار استخر ذخیره آب کشاورزی و غیر رایگان برای روستای چهاربید

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به برگزاری نشست با بخشدار شوقان در دیدار با اهالی روستای چهاربید شهرستان جاجرم، عنوان کرد: در این دیدار ضمن بیان مشکلات روستا توسط دهیار و اهالی در خصوص کمبود آب شرب در بخشی از روستا، آسفالت معابر و موانع حوزه کشاورزی و دامپروری، همچنین درباره استخر ذخیره آب نیز مشکلات مطرح شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص جذب اعتبارت و لوله برای تعویض شبکه فرسوده روستاهای حوزه انتخابیه از پیگیری با مدیران آب و فاضلاب استان جهت درج این روستا در قالب روستاهای دارای تنش آبی و تأمین اعتبار لازم جهت ساخت مخزن برای حل مشکلات آب شرب تمام نقاط روستا خبر داد.

وی ادامه داد: طی سال گذشته پیگیری‌های مستمری برای تأمین اعتبار استخر ذخیره آب کشاورزی، ارائه تسهیلات جهت توسعه آبیاری باغات و زمین های کشاورزی و نیز تأمین نهاده‌های دامی برای رونق دامپروری در روستاهای حوزه انتخابیه صورت گرفته و تا حصول نتیجه این رایزنی‌ها ادامه دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی تصریح کرد: در جریان این دیدارهای چهره به چهره، تأمین قیر رایگان برای معابر روستا و اجرای طرح هادی و مساعدت به مسجد این روستا از سایر موارد مطرح شده بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi