یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قدردانی از رویکرد جدید مدیریت شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس/ضرورت تحقق مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت با جدیت بیشتر

عضو کمیسیون انرژی مجلس بر ضرورت تحقق مسئولیت‌های اجتماعی  وزارت نفت با جدیت بیشتر تاکید و از رویکرد جدید مدیریت شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس قدردانی کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96550
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

قدردانی از رویکرد جدید مدیریت شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس/ضرورت تحقق مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت با جدیت بیشتر

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با جواد اوجی وزیر نفت ضمن تشریح شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی حوزه انتخابیه خود و نقش مردم در امنیت پایدار منطقه، بر اجرای صحیح و عادلانه مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به مناطق پیرامونی صنایع نفت و گاز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه، کنگان، جم و دیّر تأکید کرد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم این ۴ شهرستان نقش مهمی در ایجاد امنیت صنایع و موفقیت وزارت نفت در اجرای پروژه‌های اقتصادی دارند و همواره با نجابت مثال‌زدنی خود و ولایت‌مداری و وطن‌دوستی‌شان مانع هرگونه سوء‌استفاده دشمن برای ایجاد مانع در برابر سیاست‌های اقتصادی کشور شده‌اند.

وی تأکید کرد: حق این مردم شریف بسیار بیشتر از آنی است که تاکنون در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی انجام شده است و نباید شاهد مشکلات آموزشی، بهداشتی، درمانی، تفریحی و به‌ویژه بیکاری در این مناطق باشیم.

نماینده جنوب استان در مجلس در ادامه از اراده وزیر در تحقق کامل مسئولیت‌های اجتماعی و رویکرد جدید وزارت نفت برای مدیریت شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس هم قدردانی کرد و افزود: این رویکرد جدید و متمرکز شدن مسئولیت‌های اجتماعی همان وعده رئیس‌جمهور در سفر به بوشهر و عسلویه است که هم‌اکنون شاهد تحقق آن هستیم و از این بابت از آیت‌الله رئیسی و مهندس اوجی تشکر می‌کنم.

بنابراین گزارش، وزیر نفت نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش نماینده جنوب استان در مجلس و پیگیری‌های وی برای مطالبات مردم نجیب جنوب استان بوشهر، همچنین کمک به دولت انقلابی، انتظار نماینده جنوب بوشهر و توقع مردم چهار شهرستان کنگان، دیّر، جم و عسلویه از نفت را به حق دانست.

جنوب ایران با آزادراه ساری به CIS وصل می شود
دنبال کنید

وی افزود: طبق دستور رئیس‌جمهور، تمامی شرکت‌های دولتی و خصوصی، به‌ویژه پتروشیمی‌ها را مکلف کرده‌ایم با هماهنگی کامل با وزارت نفت به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود بپردازند.

اوجی اضافه کرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نماینده وزارت نفت در منطقه است و از این پس همه زیر نظر مدیریت یکپارچه این سازمان عمل می‌کنند.

وزیر نفت همچنین در این نشست در تماس تلفنی با تعدادی از مدیران نفتی مستقر در عسلویه، بر آنچه در این جلسه گفته شد تأکید و بر لزوم هماهنگی و اجرای بهتر مسئولیت‌های اجتماعی نفت اصرار ورزید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi