یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری راه‌اندازی پروازهای اربعین و حج از لارستان/ درخواست افزایش پروازهای تهران، دبی، دوحه، مسقط و کویت نیز مطرح شد

نمایندگان مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از پیگیری راه‌اندازی پروازهای مستقیم اربعین و حج از لارستان خبر داد و گفت: در دیدار با مدیرکل فرودگاه لارستان افزایش پروازهای تهران، دبی، دوحه، مسقط و کویت نیز مطرح شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96544
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

پیگیری راه‌اندازی پروازهای اربعین و حج از لارستان/ درخواست افزایش پروازهای تهران، دبی، دوحه، مسقط و کویت نیز مطرح شد

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به نشست با مدیرکل فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی لارستان، گفت: در این نشست دو موضوع در بحث پرواز‌های خارجی و داخلی این فرودگاه پیگیری شد.

نمایندگان مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع نخست راه‌اندازی پروازهای اربعین و حج تمتع و عمره از فرودگاه لارستان به مقصد کشورهای عراق و عربستان بود.

وی ادامه داد: موضوع دیگر نیز افزایش پروازهای فرودگاه لارستان به مقصدهای تهران، دبی (امارات)، دوحه (قطر)، مسقط (عمان) و کویت بود که در این نشست مطرح شد.

حسین زاده یادآور شد: این درخواست‌ها در دیدار با مسئولان سه شرکت هواپیمایی هما (ایران‌ایر)، آسمان و قشم‌ایر نیز مطرح شد و آن‌ها ابراز امیدواری کردند که بتوانند این درخواست‌ها را عملی سازند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: پیش از این نیز پیگیری‌هایی برای راه‌اندازی و افزایش پروازهای داخلی و خارجی انجام شده بود که نتیجه آن انجام ۷ پرواز دبی، ۳ پرواز شارجه، ۲ پرواز تهران، یک پرواز دوحه و یک پرواز کویت به صورت رفت و برگشتی در هر هفته است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi