چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

اجرای بیش از ۳۹ هزار میلیارد طرح‌های راه و شهرسازی در گچساران

محمدرضا عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طرح‌های متعددی در راه و شهرسازی گچساران در دست اقدام و فعال است. وی بیان کرد: راه و شهرسازی گچساران بیش از هشت طرح عمرانی بزرگ با اعتبار ۳۹ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال طرح در دست اجرا دارد. رئیس اداره راه و شهرسازی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96476
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

کرونا :

اجرای بیش از ۳۹ هزار میلیارد طرح‌های راه و شهرسازی در گچساران

محمدرضا عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طرح‌های متعددی در راه و شهرسازی گچساران در دست اقدام و فعال است.

وی بیان کرد: راه و شهرسازی گچساران بیش از هشت طرح عمرانی بزرگ با اعتبار ۳۹ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال طرح در دست اجرا دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران تصریح کرد: این طرح های عمرانی بزرگ شامل مجتمع فرهنگی و هنری گچساران، محوطه سازی مصلی، کنار گذر، قطعه ۱ جاده گچساران باباکلان، طرح رگ سفید گچساران، کمر بندی، جاده گچساران باباکلان قطعه ۲ و قطعه سوم جاده گچساران- بابا کلان است.

عابدی عنوان کرد: مجتمع فرهنگی هنری پردیس در گچساران با ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

وی گفت: این طرح فرهنگی با بیش از ۱۸۳ میلیارد ریال در دست ساخت می باشد که برای تکمیل این طرح بیش یکهزار میلیارد ریال نیاز است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران خاطرنشان کرد: محوطه سازی مصلی گچساران ۴۵ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی در دست ساخت می باشد و هم اکنون نیز در حال به اتمام رساند دیوارهای برشی است و برای تکمیل این طرح ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

عابدی بیان کرد: کنار گذر گچساران باند دوم از سوی پیمانکار شرکت جهادگران به طول ۲ کیلومتر در حال ساخت است که هم اکنون در حال خاکبرداری ابتدای مسیر واقع در فلکه نرگسی بوده و با پیشرفت چهار درصد در حال ساخت است.

وی افزود: با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال در حال ساخت است که برای تکمیل ۲۴۰ میلیارد ریال نیاز است.

توقف پروژه منبع آب «گورگنجو» در دقیقه 90 و سردرگمی مردم روستا
دنبال کنید

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران ادامه داد: طرح رگ سفید گچساران به طول ۱۵ و نیم کیلومتر با پیشرفت ۶۳ درصد در دست ساخت است این طرح هم اکنون فعال و در حال بیس ریزی می باشد.

عابدی اضافه کرد: متاسفانه مشکل پرداختی ماده ۲۳ این طرح هنوز به اتمام نرسیده و این طرح با اعتباری بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

وی گفت: طرح کمربندی گچساران با اعتباری بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال در حال ساخت است و هم اکنون این طرح فعال و قسمتی از این طرح آسفالت و در حال تکمیل شدن پل های مسیر است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران اظهار کرد: قطعه ۱ جاده گچساران باباکلان بطول ۱۰ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصد در حال ساخت است و در حال قیر پاشی و آسفالت کردن است.

عابدی عنوان کرد: این طرح با اعتباری بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال در حال ساخت است و در هفته دولت این طرح زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی افزود: جاده گچساران باباکلان قطعه ۲ با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد فعال است و این طرح در حال گذراندن مراحل قانونی برای انفجار قسمتی از مسیر است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران تصریح کرد: این طرح با اعتباری بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال در حال ساخت است، قطعه سوم جاده گچساران- باباکلان به طول سه و نیم کیلومتر با اعتباری بیش از یکهزار و ۹۱۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi