جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پروژه تفکیک زباله رشت از مبدأ با جدیت کامل اجرایی شود/ اجرای پروژه‌های میثاق، امید را در شهر زنده کرد

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه اجرای پروژه های میثاق، امید را در این شهر زنده کرد خطاب به شهرداری رشت و اعضای شورای اسلامی، گفت: هرجا نیاز به تزریق اعتبارات ملی بود حتما موارد را از نمایندگان شهرستان مطالبه کنند تا با رایزنی از طریق مسئولان و وزارت کشور برای تامین منابع مالی تلاش کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96443
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

پروژه تفکیک زباله رشت از مبدأ با جدیت کامل اجرایی شود/ اجرای پروژه‌های میثاق، امید را در شهر زنده کرد

محمدرضا احمدی سنگری در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  در تشریح نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهر که با حضور شهردار، رئیس، اعضای شورای اسلامی و معاونان شهردار برگزار شد، اظهار کرد: پروژه تفکیک زباله از مبدأ از جمله اقداماتی است که انتظار داریم با جدیت کامل توسط شهرداری رشت اجرایی شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس ضمن تقدیر از عملکرد مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت، تصریح کرد: شهرداری رشت و شورای اسلامی با مطرح کردن پروژه‌های میثاق، در واقع امید را در این شهر زنده کردند زیرا با این عمل مردم به عینه می‌بینند که متولیان امر برای آبادانی و توسعه شهر هر اقدامی که لازم باشد را انجام خواهند داد.

نشست احمدی سنگری

عضو مجمع نمایندگان گیلان درمجلس در ادامه افزود: به شهرداری رشت و اعضای شورای اسلامی پیشنهاد می‌کنم هر کجا که نیاز به تزریق اعتبارات ملی بود، حتما موارد را از ما نمایندگان شهرستان مطالبه کنند تا ما هم با رایزنی از طریق مسئولان و وزارت کشور برای تامین منابع مالی تلاش کنیم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس اضافه کرد: معتقدم درخصوص تأمین مصالح برای اجرای پروژه‌های آسفالت شهری هم اگر نظارت کافی توسط دستگاه‌های متولی انجام و از تخلفات و برداشت‌های غیرقانونی جلوگیری به عمل آید بخش اعظمی از مشکلات در بخش کمبود مصالح حل و فصل خواهند شد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس تصریح کرد: علل و عوامل عدم پیشرفت فیزیکی پروژه احداث زباله سوز رشت باید مورد واکاوی قرار گرفته و احصا شود تا شفاف مشخص شود چه مواردی در اینجا اخلال ایجاد کرده‌اند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi