جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خانه‌تکانی مالی و اداری در بخش کشاورزی یک ضرورت است

قدرت‌الله ویسی، معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی، حمزه سی‌سختی، مدیر مالی و  صمد منصوری ، مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از مراکز خدمات کشاورزی شهرستان کهگیلویه بازدید کردند. قدرت الله ویسی در همین ارتباط در جمع خبرنگاران گفت: این بازدید به منظور نیازسنجی و آشنایی با مشکلات و خواسته‌های مراکز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9644
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

کرونا :

خانه‌تکانی مالی و اداری در بخش کشاورزی یک ضرورت است
قدرت‌الله ویسی، معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی، حمزه سی‌سختی، مدیر مالی و  صمد منصوری ، مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از مراکز خدمات کشاورزی شهرستان کهگیلویه بازدید کردند.
قدرت الله ویسی در همین ارتباط در جمع خبرنگاران گفت: این بازدید به منظور نیازسنجی و آشنایی با مشکلات و خواسته‌های مراکز خدمات کشاورزی در شهرستان کهگیلویه، انجام شد.
معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود:
‌ در این بازدید علاوه بر نیازسنجی مراکز خدمات کشاورزی در بخش‌های قلعه‌دختر، قلعه‌رئیسی و دیشموک، پروژه‌های عمرانی این سازمان نیز در این مناطق مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
خانه‌تکانی مالی و اداری در بخش کشاورزی یک ضرورت است 3

وی شناسایی مشکلات و چالش‌های بخش کشاورزی را از دیگر اهداف این بازدید برشمرد و گفت:  به روزرسانی نیازها و خانه‌تکانی در حوزه امکانات و سیستم مالی بخش کشاورزی از نیازهای ضروری بوده که در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد.
ویسی با اشاره به ظرفیت‌های بالای منظقه چاروسا در حوزه کشاورزی، گفت: در این بازدید، دیدارهایی با کشاورزان، و باغداران نیز انجام شد و از نزدیک در جزیان مشکلات آن‌ها قرار گرفتیم.
وی بازدید از باغات، قنوات و کانال‌های آبیاری کشاورزان این مناطق را از دیگر برنامه‌های این بازدید یک‌روزه برشمرد.

معاون توسعه و مدیرت منابع انسانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد انجام این دیدارها را لازم و اثرگذار خواند و گفت: اگر ارتباطات درون سازمانی در بخش کشاورزی نزدیک‌تر شود، بدون شک، شاهد چابکی سیستم به منظور افزایش کارایی این بخش خواهیم بود.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi