پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در ادامه دیدارهای مردمی روزهای شنبه خود پاسخگوی درخواست‌های تعدادی از هم‌استانی‌ها بود. در این دیدار که سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی و علی‌محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری حضور داشتند‌، استاندار در پاسخ به خواسته سرمایه‌گذاری طرح پرواربندی بره در شهرستان بهمئی که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96428
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

کرونا :

اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در ادامه دیدارهای مردمی روزهای شنبه خود پاسخگوی درخواست‌های تعدادی از هم‌استانی‌ها بود.

در این دیدار که سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی و علی‌محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری حضور داشتند‌، استاندار در پاسخ به خواسته سرمایه‌گذاری طرح پرواربندی بره در شهرستان بهمئی که خواستار تسهیلات تبصره ۱۸ بود گفت: تسهیلات تبصره ۱۸ هنوز به استان ابلاغ نشده و در صورت ابلاغ به متقاضیان پرداخت می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دور دوم سفر دولت به استان مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان درخواست دادیم که به طرح‌های سرمایه‌گذاری پرداخت شود.

 احمدزاده در ادامه در خصوص اشتغال به کار فرزندان ایثارگران گفت: استخدام در دستگاه‌های دولتی از طریق آزمون انجام می‌شود، دولت هم به زودی آزمون بزرگی جهت جذب در دستگاه‌های دولتی برگزار می‌کند که فرزندان ایثارگران می‌توانند نام‌نویسی کنند.

احمدزاده با اشاره به اینکه اشتغال به نحوی که نامه‌نگاری صورت گیرد در دولت سیزدهم وجود ندارد گفت: در تلاش برای ایجاد چند کارخانه بزرگ هستیم که با احداث این کارخانه‌ها بیش از دو هزار نفر از فرزندان استان در شهرهای مختلف مشغول به کار می‌شوند.

احمدزاده همچنین در خصوص اینکه جمعیت زیادی از جوانان استان بیکار و جویای کار هستند، گفت: بیکاری فرزندان استان به دلیل عدم احداث کارخانه و صنایع بزرگ است اما در سایر استان‌ها کارخانه بزرگ احداث شده اما نیروی کار وجود ندارد.

وی ادامه داد: در این خصوص با استانداران این استان‌ها رایزنی خواهیم کرد تا بخشی از نیروی جوان بیکار کهگیلویه و بویراحمد در واحدهای صنعتی این استان‌ها مشغول به کار شوند.

فعال رسانه ای گچساران صدای کارگران شهرداری
دنبال کنید

 استاندار در ادامه این دیدار عمومی در پاسخ به مطالبه یکی از شهروندان شهرستان گچساران که خواستار رفع مشکلات منطقه پیچاب بود، افزود: اعتبار لازم اختصاص داده شده و با آسفالت جاده پیچاب و روستاهای اطراف، این منطقه از محرومیت خارج می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکل آب کشاورزان منطقه دشتک دیل گفت: با مشارکت جهاد کشاورزی پروژه آبخیزداری احداث و آب کشاورزی این منطقه تامین می‌شود‌.

 احمدزاده در خصوص وضعیت تونل دیل گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار گذاشتیم و مواردی وجود دارد که نیازمند بررسی بیشتر است.

وی در ادامه در خصوص ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج گفت: در سفر دولت ۱۱۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در نظر گرفته شده که ۵۰ میلیارد تومان نقد و ۶۰ میلیارد تومان از طریق سازمان برنامه و بودجه تامین می‌شود،همچنین نام ورزشگاه هم به شهید فتاحیان تغییر پیدا می‌کند.

احمدزاده در پاسخ به درخواست متقاضی که دارای سه فرزند معلول بود، گفت: قانون، بهزیستی را مکلف به احداث خانه برای خانواده‌های دارای سه فرزند معلول کرده که در طرح نهضت ملی مسکن صاحب خانه شوند.

وی همچنین در پاسخ به درخواست متقاضیان ۲۸۸ واحدی طرح نهضت ملی مسکن گچساران گفت: معاون امور عمرانی استانداری به همراه متقاضیان بازدیدی از آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در گچساران داشته باشند.

گفتنی است استاندار در این ملاقات عمومی به درخواست کتبی تعدادی از ناشنوایان پاسخ داد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi