پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تونل میانکوه و تکمیل پروژه‌های ساحلی هندیجان

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و جولکی در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های متعددی که از طریق معاون اجرایی رئیس جمهور و وزیر نفت انجام دادیم، مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به شهرستان امیدیه اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96332
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تونل میانکوه و تکمیل پروژه‌های ساحلی هندیجان

حبیب آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به پیگیری‌های متعدد صورت گرفته از طریق وزیر نفت، عنوان کرد: مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل جاده سرانجام (امیدیه به اهواز) و مبلغ ۱۰۰ میلیارتومان برای تونل میانکوه در نظر گرفته شد که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در رابطه با تکمیل پروژه اسکله صیادی بحرکان ۵۰ میلیارد تومان و همچنین احداث پارک ساحلی در هندیجان مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که در آینده‌ای بسیار نزدیک عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: با پیگیری به عمل آمده برای بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی بندر ماهشهر مبلغ قابل توجهی مصوب شد که به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مبالغ باید هر چه سریع‌تر به استان و به پروژه‌‎های مذکور تزریق شود تا روند اجرایی پروژه‌‎های عمرانی در حوزه انتخابیه سرعت گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi