پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

هشدار فرماندار بهمئی به مدیرانی که بی‌اعتنا به جذب اعتبار هستند

به گزارش کرونا از بهمئی: جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی به مناسبت هفته دولت و ۵ مرداد سالروز تشکیل اولین نماز جمعه در سالن اداره فرهنگ ارشاد برگزار شد. فرماندار شهرستان بهمئی ضمن تسلیت ایام محرم گفت: از همه ادارات بهمئی که در سفر ریاست محترم جمهور سنگ تمام گذاشتند تقدیر و تشکر می‌کنم. علی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96244
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

کرونا :

هشدار فرماندار بهمئی به مدیرانی که بی‌اعتنا به جذب اعتبار هستند

به گزارش کرونا از بهمئی: جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی به مناسبت هفته دولت و ۵ مرداد سالروز تشکیل اولین نماز جمعه در سالن اداره فرهنگ ارشاد برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهمئی ضمن تسلیت ایام محرم گفت: از همه ادارات بهمئی که در سفر ریاست محترم جمهور سنگ تمام گذاشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

علی محمدی افزود: یک ماه دیگر تا هفته دولت باقی مانده که باید از هم اکنون تلاش خود را به کار بنیدیم تا بتوانیم بهترین برنامه ها را برای این مردم در هفته دولت اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین کارهای که باید ادارات انجام دهیم قرار دادن پروژه ها در سامانه ای است که اعلام شده و کمیته برنامه ریزی کهباید از قبل تمام برنامه‌ها و پروژه‌ها جهت جذب اعتبارات آماده شده باشند.

محمدی بیان کرد: مشاهده می‌کنیم که اعتباری برای ادارات در کمیته برنامه‌ریزی تعریف می‌شود و در اختیار اداره کل قرار می‌گیرد اما وقتی بررسی می‌کنیم این اداره کل در شهرستان هیچگونه کاری انجام نداده است و هنگامی از  اداره کل سوال می‌کنیم به ما می‌گویند بدهی قبلی داشتیم و این بودجه به بدهی قبلی اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: این کار اصلا قابل قبول نیست و بزرگترین خیانت به شهرستان محروم و مظلوم بهمئی است.

وی خطاب به مدیران ادارات گفت: هر چه پیگیر بودجه اداره خودتان باشید صندلی شما محکم‌تر خواهد بود لذا نترسید و حق مردم را بگیرید.

محمدی به مدیران هشدار داد و گفت: اگر مدیری توانمندی جذب اعتبارات را نداشته باشد و اگر متوجه شوم بودجه به یک اداره فعال دیگر تخصیص می‌یابد و هیچگونه تعارفی هم نداریم‌.

کارشناس تغذیه: روزه‌داران هنگام افطار غذاهای ساده و زودهضم مصرف کنند
دنبال کنید

فرماندار شهرستان بهمئی در پایان از آمادگی کامل ادارات برای برگزاری سالروز تشکیل اولین نماز جمعه خبر داد و گفت: هیچگونه کم کاری از سوی ادارات پذیرفتنی نیست.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi