یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

روایت رئیس‌جمهور از ساخت «سد تنگ سرخ» تنها با یک روش

به گزارش کرونا از یاسوج؛ آیت الله سید ابراهیم که به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است به مردم این استان برای تحقق برخی از خواسته‌ها وعده‌هایی داد و همچنین ضرب‌الاجلی برای رفع مشکلات تعیین کرد. برای مثال آیت الله رئیسی که در جمع مردم شهر یاسوج سخن می‌گفت به مشکل بزرگ و تاریخی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96188
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

کرونا :

روایت رئیس‌جمهور از ساخت «سد تنگ سرخ» تنها با یک روش

به گزارش کرونا از یاسوج؛ آیت الله سید ابراهیم که به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است به مردم این استان برای تحقق برخی از خواسته‌ها وعده‌هایی داد و همچنین ضرب‌الاجلی برای رفع مشکلات تعیین کرد.

برای مثال آیت الله رئیسی که در جمع مردم شهر یاسوج سخن می‌گفت به مشکل بزرگ و تاریخی ساخت سد تنگ سرخ در شهرستان بویراحمد و در نزدیکی‌های شهر یاسوج اشاره کرد که سال‌های سال است مردم چشم انتظار ساخت این سد هستند.

این در حالی است که ساخت سد تنگ سرخ یاسوج گرفتار مرور زمان شده و این شهر بحران آبی را نیز در برهه‌ای پشت سر گذاشت و به مرز تنش آبی رسید.

در حالی که شهر یاسوج در محاصره آب قرار دارد و رود بشار از آن می‌گذرد اما در صورتی که سد تنگ سرخ ساخته نشود این شهر در آینده نزدیک دچار بحران بزرگی در زمینه آب خواهد شد.

اما رئیس جمهور به خوبی و در جمع مردم یاسوج به این درد تاریخی اشاره کرد رئیس جمهور به سد تنگ سرخ اشاره کرد و گفت: سد تنگ سرخ باید شروع شود عقب ماندگی در آن باید جبران گردد تا در خدمت مردم قرار گیرد و شرط آن مدیریت انقلابی است.

حال با این تفاسیر می‌بایست مسئولان استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص استانداران این دوستان عزم انقلابی و جهادی خود را برای سخت این سد نشان دهند چرا که قرار است استان فارس و شهر شیراز نیز از مزایای این سد منتفع شوند.

پایان پیام/


پیام استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز جهانی قدس
دنبال کنید

منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi