دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بی‌توجهی خسارت بار وزارت راه به تذکرات نماینده مردم؛ محور پلدختر – معمولان – خرم آباد به دلیل عدم ایمن‌سازی تبدیل به جاده مرگ شده است

نماینده مردم پلدختر در مجلس با اشاره بر بی‌توجهی وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری به استانداردسازی جاده پلدختر–معمولان–خرم آباد گفت: انفعال مسئولان در رفع نقاط حادثه خیز و بی‌توجهی به تذکرات اینجانب  موجب شده این محور ترانزیتی به قتلگاهی برای مردم تبدیل شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96144
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

بی‌توجهی خسارت بار وزارت راه به تذکرات نماینده مردم؛ محور پلدختر – معمولان – خرم آباد به دلیل عدم ایمن‌سازی تبدیل به جاده مرگ شده است

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،  با انتقاد از بی توجهی وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری به رفع نقاط حادثه خیز جاده ترانزیتی پلدختر- معمولان- خرم آباد گفت: این جاده ترانزیتی در اثر سیل سال ۹۸ تخریب شده و هم اکنون نقاط حادثه خیز بسیار زیادی دارد و عدم ایمنی‌سازی این جاده پر تردد و نبود حفاظ، گارد ریل و جداکننده(‌نیوجرسی) موجب سقوط مکرر خودروها به داخل رودخانه شده و تعدادی کثیری از خانواده‌ها را داغدار کرده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی،با اشاره به بی‌توجهی سازمان راهداری و وزارت راه و شهرسازی به استاندارسازی جاده پلدختر–معمولان–خرم آباد عنوان کرد: مسئولان مربوطه علی‌رغم تذکر و نامه نگاری‌های پی در پی و نشست‌های متعدد نسبت به رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ پلدختر که مسیر تردد مردم پلدختر و معمولان و مسافران از استان‌های کرمانشاه‌، ایلام و خوزستان است، بی توجه هستند. انفعال مسئولان در رفع نقاط حادثه خیز و بی‌توجهی به تذکرات  موجب شده این محور ترانزیتی از شهرهای جنوب و غرب به مرکز کشور به قتلگاهی برای مسافران و مردم بومی تبدیل شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس  عنوان کرد: مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری حتما باید برای رفع نقاط حادثه خیز مسیر پلدختر–معمولان–خرم آباد فکر عاجلی کرده و در اولین گام نسبت به نصب گارد ریل، حفاظ و نیوجرسی در این مسیر اقدام کنند تا بیش از این شاهد فوت عزیزان و داغدار شدن خانواده‌ها در اثر نبود ایمنی کافی در جاده‌ها نباشیم.

ضرورت تعیین تکلیف و راه‌اندازی کارخانه کاغذ سازی واقع در شهرک صنعتی رزن
دنبال کنید

تذکرات تاریخی کاظمی به وزارت راه نسبت به ایمن سازی جاده پلدختر- معمولان- خرم آباد

براساس این گزارش، سید حمیدرضا کاظمی بارها در مجلس نسبت به ایمن سازی این جاده مهم تذکراتی را  مطرح کرده که از جمله این موارد می‌توان به تذکر کتبی نماینده مردم شهرستان‌های پلدختر و معمولان در روزهای ۴ خرداد و ۱۵ دیماه ۱۴۰۰ اشاره کرد. همچنین در نطق میان دستور خود در تاریخ ۱۹ دیماه ۱۴۰۰ نیز به این موضوع اشاره کرد.

در همین زمینه، کاظمی در نطق میان دستور خود به تاریخ ۹ شهریورماه ۱۴۰۱ صراحتا هشدار جدی به مسئولان مربوطه داد که در ادامه می خوانید:

سید حمید رضا کاظی با مخاطب قرار دادن وزیر راه، گفت: جاده پلدختر-معمولان-خرم‌آباد در سیل ۹۸ تخریب گردیده و مورد بی توجهی مدیران وزارت راه قرار گرفته و به جاده مرگ تبدیل شده است؛ تا کی عزیزانمان در این جاده پرپر شوند و کسی پاسخگو نباشد! آقای وزیر، آیا مردم بزرگوار حوزه انتخابیه حق ندارند ۵۰ کیلومتر جاده ایمن داشته باشند؟

با همه این اقدامات اما همچنان مشکلات پابرجاست و بازهم به دلیل در خطر بودن جان مردم، نماینده مردم پلدختر و معمولان نسبت به این موضوع تذکر جدی داده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi