پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشییع باشکوه ۲ شهید مدافع امنیت فراجا در یاسوج‌+فیلم

به گزارش کرونا از کهگیلویه وبویراحمد، با حضور مسئولان کشوری و استانی و با حضور همبستگی و باشکوه مردم، آئین تشییع باشکوه شهیدان مدافع امنیت فراجا شهید درخشان‌زاده و شهید امینی‌فر در یاسوج برگزار شد. شکوه مردم در این مراسم نشان داد مردم هم‌چنان پایبند به آرمان‌ها و ارزش‌های امام و شهداء هستند و امنیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96135
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

کرونا :

تشییع باشکوه ۲ شهید مدافع امنیت فراجا در یاسوج‌+فیلم

به گزارش کرونا از کهگیلویه وبویراحمد، با حضور مسئولان کشوری و استانی و با حضور همبستگی و باشکوه مردم، آئین تشییع باشکوه شهیدان مدافع امنیت فراجا شهید درخشان‌زاده و شهید امینی‌فر در یاسوج برگزار شد.

شکوه مردم در این مراسم نشان داد مردم هم‌چنان پایبند به آرمان‌ها و ارزش‌های امام و شهداء هستند و امنیت خود را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنند.

نباید فراموش کنیم امنیتی که امروز داریم مرهون فداکاری و از خودگذشتگی سبزپوشانی است که در عملیات‌های مختلف با اهداء جانشان نگذاشتند امنیت کشور به خطر بیفتد.

مراسم شهدای فراجای کهگیلویه وبویراحمد امروز صبح از خیابان هفت تیر، خیابان جمهوری اسلامی تا گلزار مطهر شهدای یاسوج برگزار و در آرامگاه ابدی خود آرام گرفتند.

تشییع باشکوه ۲ شهید مدافع امنیت فراجا در یاسوج‌+فیلم 3

به گزارش فارس، این دو شهید مدافع امنیت( شهید درخشان‌زاده و امینی‌فر) روز ۲۹ تیرماه در مقابله با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi