جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

هشدار منابع آب کهگیلویه در خصوص خطر غرق‌شدگی در رودخانه‌ها

سید هادی خاضعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: با توجه به فصل تابستان و بالا رفتن دمای هوا، گردشگران در حاشیه رودخانه‌ها و سدها اتراق کرده و گاها مخاطراتی را به همراه دارد. رئیس منابع آب شهرستان کهگیلویه افزود: ورود کودکان، نوجوانان و حتی خانواده‌ها به حریم سدها و رودخانه ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96126
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

کرونا :

هشدار منابع آب کهگیلویه در خصوص خطر غرق‌شدگی در رودخانه‌ها

سید هادی خاضعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: با توجه به فصل تابستان و بالا رفتن دمای هوا، گردشگران در حاشیه رودخانه‌ها و سدها اتراق کرده و گاها مخاطراتی را به همراه دارد.

رئیس منابع آب شهرستان کهگیلویه افزود: ورود کودکان، نوجوانان و حتی خانواده‌ها به حریم سدها و رودخانه ها حاشیه‌ساز است و از این اقدام خطرناک پرهیز کنند.

خاضعی از گردشگران خواست هنگام اتراق کردن به تابلوهای هشداری توسط مراجع ذیربط توجه کنند و با بی توجهی به توصیه‌ها، حوادث ناگواری را رقم نزنند.

وی گفت: خانواده‌ها در صورت اتراق در حاشیه رودخانه ها مراقب فرزندان خود باشند. تابلوها و علایم هشداردهنده متعددی در حاشیه منابع آبی نصب شده که هموطنان باید جدی بگیرند چرا که هر ساله با فرارسیدن فصل تابستان و گرمی هوا افراد قابل توجهی هنگام شنا در رودخان‌ها به دلیل عدم رعایت نکات امنیتی و بی‌توجهی به تابلوهای هشدار دهنده خطر غرق شدن – شنا کردن ممنوع، جان خود را از دست می دهند.

پایان پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi