سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

احمدوند: فضای تنیس تغییر کرده و بهترین شرایط برای صعود تیم ملی در دیویس کاپ فراهم است

سعید احمدوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی کرونا ، در مورد حضور تیم ملی تنیس در مسابقات تنیس دیویس کاپ اظهار داشت: هیچ بازی آسانی در مسابقات دیویس کاپ وجود ندارد، اما ما شانس خوبی در این رقابت‌ها برای صعود داریم؛ چرا که در لیست نفرات دیدم که بازیکنان اول و دوم ویتنام و محمد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96120
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

کرونا :

احمدوند: فضای تنیس تغییر کرده و بهترین شرایط برای صعود تیم ملی در دیویس کاپ فراهم است

سعید احمدوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی کرونا ، در مورد حضور تیم ملی تنیس در مسابقات تنیس دیویس کاپ اظهار داشت: هیچ بازی آسانی در مسابقات دیویس کاپ وجود ندارد، اما ما شانس خوبی در این رقابت‌ها برای صعود داریم؛ چرا که در لیست نفرات دیدم که بازیکنان اول و دوم ویتنام و محمد شلبایه نفر اول اردن حضور ندارند. شلبایه در حال حاضر رنکینگ حدودا ۳۰۰ دنیا را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: از لحاظ رنکینگ فعلا شرایط تیم ما از همه بهتر است و قاعدتاً باید جزء ۳ تیم اول قرار بگیریم و صعود کنیم، مگر اینکه اتفاقات خاصی بیفتد. از سوی دیگر اینکه نفرات برتر تیم های دیگر نیستند دیگر به ما ارتباطی ندارد و ما کار خودمان را باید انجام دهیم. با این شرایط فکر نمی‌کنم کار سختی برای ماند در گروه سه داشته باشیم.

سرمربی سابق تیم ملی تنیس در مورد شرایط مسابقات عنوان کرد: زمین مسابقات شبیه ماسه است و آب و هوا هم شرجی. البته در رقابت‌های دیویس کاپ از آنجا که مربی کنار زمین می‌نشیند هر لحظه ممکن است شرایط بازی تغییر کند و مربی نکات فنی را به بازیکنان گوشزد و آنها را راهنمایی کند.

احمدوند با اشاره به برگزاری مسابقات متعدد در ماه های گذشته در ایران تاکید کرد: مسابقاتی که در رده جوانان برگزار شد، بی نطیر بود و فضای تنیس کشور را تغییر داد. شاید در موارد دیگر انتقادهایی به فدراسیون داشته باشم، اما من در این مورد به فدراسیون نمره خوب می‌دهم. این رقابت‌ها انگیزه جوانان و نوجوانان را بالا برد و تنیس را زنده کرد.

از کشتارگاه صنعتی دام سبک و سنگین درشهرستان اسفراین بهره‌برداری شد
دنبال کنید

وی در پایان گفت: در میان تیم هایی که الان در دیویس کاپ حضور دارند بچه های ما بیشتر از همه زحمت کشیده اند و حق‌شان است که به گروه دوم صعود کنند و این اتفاق هم کاملا در دسترس است.

رقابت‌های دیویس کاپ از چهارم تا هفتم مردادماه در شهر کلمبو برگزار می‌شود که طی آن تیم های تنیس ایران، ویتنام، جزایر پاسفیک، اردن، عربستان، مالزی، سریلانکا و کامبوج به رقابت می‌پردازند.

حمیدرضا نداف، سینا مقیمی، امیرحسین بادی، علی یزدانی و سامیار الیاسی ملی پوشان کشورمان در دیویس کاپ هستند و هدایت این تیم را محمدرضا توکلی برعهده دارد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi