جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گرانی سرسام‌آور در دهدشت

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه دهدشت، سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی را یادآور شد و اظهار کرد: به برکت انقلاب سفره عظیم نماز جمعه برای ما مهیا شده است. امام جمعه کهگیلویه افزود: نماز جمعه برکات فراوانی دارد تا آن‌جا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96105
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

کرونا :

گرانی سرسام‌آور در دهدشت

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه دهدشت، سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی را یادآور شد و اظهار کرد: به برکت انقلاب سفره عظیم نماز جمعه برای ما مهیا شده است.

امام جمعه کهگیلویه افزود: نماز جمعه برکات فراوانی دارد تا آن‌جا که خداوند یک سوره اختصاصی برای او قرار داد، شرکت در نماز جمعه نشانه مومن‌بودن است.

وی محرم را فرصتی برای نزدیک‌شدن به خداوند عنوان و با بیان این‌که فصل تبلیغ است گفت: روحانیت باید اولویت رهبر معظم انقلاب که تبلیغ دین است را در اولویت قرار دهند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: هیاتی که در آن منبر و روضه نباشد و بصیرت‌افزایی نشود و تاریخ بیان نشود این هیات موفق نمی‌شود و صرفا جلسه دورهمی است.

امام جمعه کهگیلویه خاطرنشان کرد: علمای شیعه ما مرزبان هستند و با تبلیغ از مرزهای عقیدتی، دینی و انسانی دفاع می‌کنند.

وی با یادآور خطای محاسباتی روسیه، با بیان این‌که خودخواهی او مورد قبول نیست گفت: مواضع فعال و سریع ایران در دفاع حاکمیت و پافشاری بر منافع ملی ستودنی است، ما در رابطه با منافع ملی با کسی تعارف نداریم خواه آمریکا، روسیه و هر کشور دیگری باشد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بازی خطرناک غربی‌ها نسبت به اوکراین را یادآور شد و بیان کرد: توصیه می‌کنم اوکراینی‌ها نسبت به این مسئله توجه لازم را داشته باشند و از این چاه ویل که غربی‌ها برای آن آماده کردند برگردند.

وی اهانت به ساحت قرآن کریم و توهین به اسلام در سوئد را محکوم کرد و افزود: باید با عوامل این مسئله برخورد شود، کشور سوئد باید عواقب این کار را به عهده بگیرد، این‌همه بی‌رحمی به قرآن توسط کسانی که مدعی آزادی بیان هستند، قرآن نقطه عطف و خط قرمز ما است و نسبت به آن کوتاه نخواهیم آمد.

عزم پلیس و منابع طبیعی در حفاظت از جنگل‌های باشت
دنبال کنید

امام جمعه کهگیلویه سفر رئیس جمهور به استان را یادآور شد و از تلاش هیات دولت در خصوص کارهای مهم از جمله سد چم‌شیر و پروژه پاتاوه دهدشت تقدیر و تشکر کرد.

وی با توجه به شهادت دو نیروی فراجای استان، این شهادت را تبریک تسلیت گفت و اظهار کرد: ما نیرو انتظامی را حمایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر وضعیت اجاره‌بها در دهدشت را نگران‌کننده عنوان و افزود: گوش شنوایی نیست، مستأجرین در عذاب و مالکین هم رحمی در کارشان نیست، باید فکری شود، مسئولان به این مهم توجه کنند.

وی هم‌چنین با توجه به گران‌ بودن میوه در دهدشت گفت: در این فصل که به فور میوه وجود دارد این گرانی در دهدشت نسبت به شهرهای دیگر هیچ توجیحی ندارد، حتما باید با سوداگران برخورد شود، برخی مسئولان در برخورد جدی هستند اما تهدید می‌شوند، باید این فضای قومی قبیله‌ای جمع شود، مردم خودشان باید تذکر دهند، اگر وظایف عمومی را ترک کردیم مشکلات به وجود می‌آید.

پایان پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi