سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشرفت و بهبود زندگی در روستا؛ با بیشتر شدن محدوده طرح هادی و توسعه روستایی

نماینده مردم اهواز، باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در گردهمایی دهیاران شهرستان اهواز در محل استانداری خوزستان گفت: با بیشتر شدن محدوده طرح هادی و توسعه روستایی، روستاییان شاهد پیشرفت و بهبود زندگی در روستا خواهند بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96072
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

پیشرفت و بهبود زندگی در روستا؛ با بیشتر شدن محدوده طرح هادی و توسعه روستایی

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در گردهمایی دهیاران شهرستان اهواز در محل استانداری خوزستان گفت: علاوه بر این مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل عوارض آلایندگی به خوزستان اختصاص یافته که آماده توزیع است.

وی افزود: اقدامات خوبی در سال های اخیر برای توسعه روستایی انجام شده که از آن جمله می توان به افزایش سهم سه درصدی به چهار درصدی اعتبار دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، توزیع قیر رایگان در روستاها و افزایش هزینه سرانه گاز برای گازرسانی به مناطق دور افتاده و روستاهای کوچک اشاره کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: گله مندی روستاییان در حوزه اجرای طرح هادی به حق است، اصلاحاتی در این خصوص در حال انجام است که اختیارات دستگاه هایی همچون دهیاران و بنیاد مسکن بیشتر شود تا محدوده طرح هادی و توسعه روستایی بیشتری شود و روستاییان شاهد پیشرفت و بهبود زندگی در روستا باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi