دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد از محرومیت رنج می‌برد

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: کهگیلویه و بویراحمد از محرومیت رنج می‌برد و نیاز است که به این استان محروم توجه جدی صورت گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96069
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمد از محرومیت رنج می‌برد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا و عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، گفت: در زمان حاضر مردم مشکلات زیادی را تحمل می کنند، اگر یک روز هم بتوانیم کارها را زودتر عملیاتی کنیم و به سرانجام برسانیم، کمک زیادی به حل مشکلات مردم خواهد کرد.

وی افزود: در دور نخست سفر رئیس جمهور طرح های خوبی آغاز شد و ابرپروژه های زیادی در استان فعال شد، نمایندگان به عنوان خادمان مردم در کنار دولت تلاش می کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری سه قوه شبیه به یک پیکر هستند و مرتبط با هم برای توسعه کشور تلاش می کنند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم تصریح کرد: استاندار و مدیران با نگاه سیستمی پروژه ها را دنبال می کنند که این جای قدردانی دارد.

روشنفکر بیان کرد: ابر پروژه حفاری «مخازن گاز مختار» بویراحمد که پهنه و گستره این گاز در استان های مختلف است در سفر دوم رئیس جمهور کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: «سد سقاوه» در شهرستان مارگون نیز کلنگ زنی شد و این پروژه به مناقصه رفته و وزارت دفاع با سرمایه گذاری ۴۰ هزار میلیاردی مجری آن است.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر دوم رئیس جمهور پس از پروژه های بخش راه، بیشترین پروژه ها در حوزه آب قرار داشتند.

روشنفکر افزود: کهگیلویه و بویراحمد استان گنج‌ها و رنج‌ها است به گونه ای که ۲۵ درصد نفت، ۱۰ درصد آب‌های سطحی و یک درصد خاک کشور را به خود اختصاص می‌دهد و همچنین این استان معادن بی‌نظیر و نیروی انسانی خلاق و متعهد زیادی دارد و سرزمین گنج‌ها زیبنده آن است.

وی بیان کرد: با این وجود کهگیلویه و بویراحمد از محرومیت و فقر و نداری رنج می‌برد و از استان ۷۵۰ هزار نفری ۱۶۰ هزار نفر آن زیر پوشش نهادهای حمایتی هستند.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: کهگیلویه و بویراحمد زیرساخت‌های لازم سرمایه‌گذاری را ندارد و بسیاری از روستاهای ما راه مناسب ندارند و مصداق آن که فرودگاه یاسوج تنها ۲ پرواز در هفته دارد و پروژه راه آهن یاسوج – اقلید به کما رفته است./

پایان پیام

۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل کشف شد/ بازداشت ۱۶ ‌قاچاقچی
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi