شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور گسترده در تشییع شهدای مدافع وطن

به گزارش کرونا از یاسوج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی از مردم شهیدپرور استان برای حضور گسترده و شورآفرین در تشییع شهدای مدافع وطن شهیدان امینی‌مهر و درخشان‌فر دعوت کرد. در پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده؛ بسم رب الشهداء و الصدیقین  وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللهِ أَمْواتاً

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96042
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

کرونا :

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور گسترده در تشییع شهدای مدافع وطن

به گزارش کرونا از یاسوج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی از مردم شهیدپرور استان برای حضور گسترده و شورآفرین در تشییع شهدای مدافع وطن شهیدان امینی‌مهر و درخشان‌فر دعوت کرد.

در پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده؛

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ‌

انقلاب اسلامی ایران، امتداد خط سرخ قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است و به برکت خون مبارک شهدا تا ظهور حضرت بقیه‌الله‌ الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، الهام بخش و امید آفرین به پیش خواهد رفت و قله های پیشرفت و افتخار را یکی پس از دیگری فتح خواهد نمود.

در ایام عزاداری و حزن و اندوه مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، دو مامور شجاع و رشید نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، شهیدان «مهدی امینی‌مهر و سیروس درخشان‌فر» در سنگر حفظ آرمان‏‌های انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت و آزادگی و درگیری و مقابله با اشرار و سوداگران مرگ به قافله عظیم شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی پیوستند تا ثابت کنند رویش‌های عاشورایی این انقلاب تا ظهور صاحب اصلی‌اش ادامه خواهد داشت.

شهادت اوج تعالی انسان و هنر مردان الهی است که رضایت خدا را می‌خرند و برای برافراشتن عَلَم هدایت و استمرار این خط توحیدی همه داشته‌های خود را بذل می‌کنند و مقاومت و پویایی جامعه را تضمین نموده و به جامعه ظرفیت روحی می‌بخشند.

مراسم تشییع شهیدان “درخشان‌‌فر” و “امینی‌مهر” ساعت ۸:۳۰ صبح فردا شنبه ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۲ از میدان هفت تیر شهر یاسوج به طرف خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی، تا میدان امام حسین(ع) برگزار می‌گردد و بعد از اقامه نماز بر پیکر مطهر آنان در گلزار مطهر شهدای یاسوج به خاک سپرده خواهند شد.

پخت و توزیع ۲۵۰۰ پرس غذای گرم به نیت حاج قاسم توسط موکب طریق الکربلا در گچساران
دنبال کنید

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض تسلیت فقدان این دو شهید عزیز به خانواده و بازماندگان گرامی و همه‌ی همرزمان و همکاران و تبریک شهادت آنان، از عموم مردم غیور، قدرشناس، انقلابی و شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد دعوت می‌کند تا با حضور گسترده، شورآفرین و شکوهمند خود در مراسم تشییع پیکر مطهر این دو شهید والامقام شعائر الهی را بزرگ شمارند و ضمن زنده نگهداشتن یاد و نام و آرمان‌های والای شهیدان و قدرشناسی از ایثار و فداکاری شهدای مدافع وطن، ضامن استمرار امنیت و اقتدار ایران اسلامی باشند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi