سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی در بوشهر در راستای تقویت و توسعه مراکز آموزش علمی کاربردی است

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان بوشهر گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای ظرفیت بزرگ در استان است که از این ظرفیت باید به خوبی استفاده شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96021
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی در بوشهر در راستای تقویت و توسعه مراکز آموزش علمی کاربردی است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان و رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان بوشهر گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای ظرفیت بزرگ در استان است که از این ظرفیت باید به خوبی استفاده شود.

وی افزود: دانشگاه به نوعی کارخانه آدم سازی است و تحصیلات دانشگاهی باید منجر به تغییر دیدگاه ذهنی و نوع جهان‌بینی در دانشجویان و دانش آموختگان شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما آمادگی دریافت پیشنهادات ارزنده و عملیاتی در خصوص افزایش سهم آموزش‌های مهارتی در برنامه هفتم توسعه کشور در راستای حمایت از مراکز آموزش علمی کاربردی و ارائه به مجلس شورای اسلامی را داریم.

وی تاکید کرد: همواره رویکردمان حمایت و همکاری در راستای توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی در استان در راستای تقویت و توسعه مراکز آموزش علمی کاربردی است و نیاز است دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در راستای نیازمندی‌های بازار کار و اشتغال پایدار و کارآفرینی در استان گام‌های مؤثری بر دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi