پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان ایلام

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس در قرارگاه شهید مدرس ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین استان ایلام گفت: دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان ایلام راه‌اندازی می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96015
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان ایلام

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان و عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در قرارگاه شهید مدرس ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین استان ایلام، گفت: پیرو مذاکرات در مجلس شورای اسلامی با وزیر امور خارجه و تلاش‌های استاندار ایلام و سایر مسئولان، دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان ایلام راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: مدیران ناکارآمد و رسوبی شناسایی و افرادی جایگزین آن‌ها شود که بتوانند در دستیابی به پیشرفت و حل مشکلات مردم موفق باشند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم عنوان کرد: ایرادات به حوزه انتصابات ایرادات ساختاری است که باید برطرف شود؛ ولی وظیفه مجلس نظارتی است که مدیران ناکارآمد را شناسایی کند.

وی افزود: ساختار دیوان‌سالاری و انتصابات نیازمند تغییر اساسی است، چون که مبتنی بر کارآمدی نیست؛ وزارت‌خانه‌ها باید مدیران را بر اساس شاخص‌ها انتخاب کند، چون که مشاهده می‌شود که برخی افراد ناکارآمد در منطقه‌هایی به کار گرفته می‌شوند و نظام اسلامی را به زیر سؤال می‌برند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi