سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دائما مردم و دهیار را مقصر نکنیم/ طرح‌های هادی بروز و قابل دفاع نیستند

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: یکی از دلایل ساخت و ساز غیر مجاز، این است که آنچه به عنوان طرح هادی طراحی شده است، واقعا قابل دفاع، منطقی و به روز نیست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96006
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

دائما مردم و دهیار را مقصر نکنیم/ طرح‌های هادی بروز و قابل دفاع نیستند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، مهدی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی  در جمع دهیاران و مسئولان استان البرز، گفت: یکی از پرتکرارترین مطالبات اهالی عزیز روستاها در مراجعات، موضوع طرح‌های هادی است.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس ادامه داد: طبق آماری که اخیرا گرفتیم؛ در شهرستان کرج ۱۲ روستا و در اشتهارد ۶ روستا وجود دارد که بیش از ده سال از طرح هادی آن ها گذشته است، در مجموع استان نیز حدود ۸۳ روستا؛ مدتی قبل نیز از بنیاد مسکن خواستم که یک جدول حاوی برنامه‌ی زمان‌بندی برای بازنگری در طرح‌های هادی روستایی تهیه کنند.

وی اضافه کرد: مواردی را در طرح هادی می‌بینیم که به شکل کاریکاتوری و ناقص آورده شده و مردم را مجبور به تخلف می‌کند!

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد:  با محوریت استانداری لازم است برای این موضوع، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی شود و بنیاد مسکن در زمان مناسب موضوع بازنگری را با رویکردی منطقی انجام دهد. حتی یک روز تاخیر نیز منجر به تضییع حق مردم و آسیب به بافت روستاها است.

عسگری گفت: یکی از دلایل ساخت و ساز غیر مجاز، این است که آنچه به عنوان طرح هادی طراحی شده است، واقعا قابل دفاع، منطقی و به روز نیست./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi