شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

گازرسانی خوبی در مناطق مختلف مسجد سلیمان انجام شد

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رکورد گازرسانی به شهرستان مسجدسلیمان در چهار دهه اخیر شکسته شده است، گفت : این رکورد در نوع خود بی سابقه است و در این راستا ۱۸ کیلومتر شبکه و ۶۰۰ انشعاب پراکنده شهری با پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصد برای شهرستان مسجدسلیمان اجرا شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96003
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

گازرسانی خوبی در مناطق مختلف مسجد سلیمان انجام شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علیرضا ورناصری اظهار کرد: ۴۵ کیلومتر شبکه و ۵۰۰ انشعاب روستایی با پیشرفت فیزیکی صدرصدی در مرحله نصب انشعابات قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای ضربتی طرح گازرسانی به مناطق محروم و صعب العبور مسجدسلیمان افزود: درحال حاضر ۲۳ کیلومتر شبکه و ۳۰۰ انشعاب روستایی با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد درحال نصب انشعابات است.

ورناصری با اشاره به اجرای ۵۴ کیلومتر شبکه و ۵۵۰ انشعاب پلی اتیلن در روستاهای مسیر جریک مسجد سلیمان، گفت: این مسیر شامل ۱۲ روستا با ۳۶۳ خانوار است.

نماینده مردم‌ مسجدسلیمان،هفتکل،لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی افزود: ۲۰ کیلومتر شبکه روستاهای پاگچ که شامل پنج روستا و ۱۳۱ خانوار می‌باشد از جمله پروژه‌های فاقد مجوز در شهرستان مسجد سلیمان است.

وی با بیان اینکه این پروژه شامل ۷۰ کیلومتر خط تغذیه و شبکه گازرسانی به هشت روستا با ۱۶۱ خانوار و ۱۶۰ انشعاب برای شهرستان مسجدسلیمان انجام شده است ادامه داد: بیش از ۲۲ کیلومتر خط تغذیه لالی به مسجدسلیمان در مرحله تجهیز کارگاه است.

ورناصری به پروژه های گازرسانی شهرستان لالی اشاره کرد و ادامه داد: هفت کیلومتر خط انتقال ۲۰ اینچ تکمیلی این شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد در مرحله ساخت ایستگاه است.

نماینده مردم‌ مسجدسلیمان،هفتکل،لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۳۰ کیلومتر خط تغذیه “لالی”، “حتی” و “شاه آباد” با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی از اجرای ۷۴ کیلومتر شبکه و ۷۵۰ انشعاب در روستاهای بخش “حتی” با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد خبر داد و گفت:۸۰ کیلومتر شبکه با یک هزار و ۱۴۰ انشعاب روستاهای بخش “حتی” دارای ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام می‌باشد.
وی به پروژه های دارای مجوز و در مرحله طراحی پیمان سپاری در شهرستان لالی اشاره کرد و بیان کرد: ۲۵ کیلومتر گازرسانی و ۳۶۰ انشعاب روستایی در مسیر “آرپناه” شامل ۱۰ روستا با ۳۴۲ خانوار آماده مراحل اجرایی است.

سرانه بهداشت و درمان چابهار فاجعه بار است؛ وزارت بهداشت گوش شنوا ندارد
دنبال کنید

ورناصری روند پروژه های گازرسانی شهرستان هفتکل را مثبت ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: ۳۲ کیلومتر شبکه به همراه ۴۰۰ انشعاب روستاهای “هفتکل” با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی اجرا شده که آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

نماینده مردم‌ مسجدسلیمان،هفتکل،لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی به پروژه های فاقد مجوز شهرستان هفتکل اشاره کرد و ادامه داد: ۲۵ کیلومتر شبکه با نصب ۱۸۰ انشعاب پلی اتیلن در روستاهای “نفت‌سفید” هفتکل که شامل چهار روستا با ۱۳۸ خانوار است در حال پیگیری و شروع عملیات اجرایی است.

ورناصری با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان اندیکا گفت: ۲۴ کیلومتر شبکه به همراه ۴۰۰ انشعاب پراکنده شهری با پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصد در این شهرستان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ۳۴ کیلومتر شبکه با ۴۰۰ انشعاب و ۵۹ درصد پیشرفت فیزیکی در روستاهای “دوراب” در دست اجرا است اظهارکرد: ۱۱۵ کیلومتر شبکه به همراه یک هزار و ۳۰۰ انشعاب روستایی با ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی برای شهرستان اندیکا در حال اجرا است.

مسجدسلیمان دارای ۱۸۲ روستا است که از این تعداد ۴۶ روستا قابلیت گازرسانی ندارند و تاکنون ۵۷ روستا گازرسانی شده است.

بیش از ۹۴ درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi