دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جهاد تبیین حضرت زینب(س) در جلوگیری از تحریف واقعه عاشورا

به گزارش  کرونا از بیرجند، حجت الاسلام امیر رضا کمالی، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی امروز در همایش دو روزه  خواهران پاسدار سپاه انصارالرضا (ع)  استان که به همت بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی بر گزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم اظهارداشت: کربلا تابلوی تمام نمای مکارم اخلاقی، دینی، حماسه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95958
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۰۷

کرونا :

جهاد تبیین حضرت زینب(س) در جلوگیری از تحریف واقعه عاشورا

به گزارش  کرونا از بیرجند، حجت الاسلام امیر رضا کمالی، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی امروز در همایش دو روزه  خواهران پاسدار سپاه انصارالرضا (ع)  استان که به همت بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی بر گزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم اظهارداشت: کربلا تابلوی تمام نمای مکارم اخلاقی، دینی، حماسه و عبرت است.

وی با بیان اینکه دروس مکتب سیدالشهدا برای ماه راهنما و چراغ هدایت است افزود: عاشورا حادثه ای است که خداوند متعال برای تمامی انبیاء خود آن را مکررا بیان نموده است.

حجت‌الاسلام کمالی با اشاره به اینکه انبیا الهی از بیان واقعه کربلا مدد می جستند گفت: امروز برای نجات از پیچ و خم های زندگی، دنیای مادی و شبهات آخر الزمانی نیازمند توسل و تمسک به اهل بیت (ع) هستیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: راه نجات بشر، حرکت کردن در مسیر امام حسین علیه السلام است چرا که اوج ایثار، اخلاق، از خودگذشتگی در جریان واقعه کربلا است.

حجت‌الاسلام کمالی عنوان کرد: اگر به جای فرمان الهی و معنویت فرمان طاغوتی وارد زندگی انسان شود چیزی جز افسردگی، پوچی، مادی گرایی، بیماری روحی و اضطراب به همراه نخواهد داشت و گرفتاری های که امروز شاهد هستیم نشات گرفت از سرپیچی از فرمان امام و مکتب عاشورا است.

وی گفت: تمام زندگی امام حسین (ع) و شهدای کربلا تجلی خدا باوری و خدامحوری بود؛ فدا کردن تمام هستی و زندگیشان در راه حفظ و ماندگار دین خدا بود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع)  خراسان جنوبی به جریانات انحرافی در جامعه امروز و نگاه های مادی گرایانه در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر محور کارها و فعالیت ها خدا باشد، زندگی از آرامش و شادی برخوردار می شود.

جنجال تکراری خانواده ده پهلوان و خواهران منصوریان در ووشو
دنبال کنید

وی با اشاره به اینکه سه گام در واقعه کربلا و قیام امام حسین (ع) وجود داشت، عنوان کرد: زندگی توحیدی و قرب الهی، زندگی با اخلاص و رها شدن از زندگی دنیوی و مادی این ملاک ها و شاخص ها است.

حجت الاسلام کمالی افزود: امروز ملاک و معیار واقعی زندگی ما ولایت فقیه است، امروز با هر نقشه و ملاکی جز ولایت فقیه حرکت کنیم شکست خورده هستیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: یکی از مهمترین اهداف قیام امام حسین رفع مشکل جدایی بشر از خدا بود.

وی، با بیان اینکه کربلا همچون شرایط امروز جامعه دچار جنگ ترکیبی بود افزود: هزاران نفر از مردمی که امام را دعوت به کربلا کردند به واسطه تحریف واقعیت و دین؛ امام را به زندگی دنیا و مادیات فروختند و دشمنان امام را به عنوان دوستان خدا برمی‌شمرند.

حجت الاسلام کمالی گفت: دشمنان امروز نظام اسلامی نیز همین راه را دنبال می کنند و با تحریف واقعیت ها بدنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

وی تاکید کرد: اگر مجاهدات ها و جهاد تبیین حضرت زینب کبری (ع) نبود، کفار جای ظالم و مظلوم را عوض کرده و واقعیت عاشورا را تحریف می کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز مقام معظم رهبری (حسین زمان ما) بر اهمیت و ارزش کار مجموعه سپاه و بسیج تاکید و اذعان دارند که این نشان از یک تفکر و عقبه دینی و اسلامی‌ است.

وی بر اهمیت جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: امروز مقام معظم رهبری نایب امام زمان (عج) بر انجام جهاد تبیین با قید فوریت و ضرورت تاکید دارند.

افزایش آمار مبتلایان کرونا در کهگیلویه وبویراحمد بی سابقه است
دنبال کنید

پایان پیام/۶۹۰۷۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi