سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت باید با انجام مسئولیت‌های اجتماعی حق مناطق نفت خیز را ادا کند

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: خوشبختانه در پی انجام مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت، بهسازی و آسفالت ۲۰۸ روستا، ساخت ۶۴ پروژه ورزشی، حدود ۱۸ پروژه بهداشتی و درمانی، ۳۰ پروژه آموزشی و… توسط دولت ابلاغ شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95931
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

دولت باید با انجام مسئولیت‌های اجتماعی حق مناطق نفت خیز را ادا کند

ابراهیم متینیان در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به کم و کیف انجام مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در حوزه انتخابیه خود، گفت: حوزه انتخابیه اینجانب تقریبا دارای سومین میدان نفتی ایران است و روزانه نزدیک به ۷۰۰ هزار بشکه نفت در این منطقه استخراج می‌شود و بیش از ۳۰ تاسیسات نفتی و گازی در منطقه وجود دارد اما با این وجود کمیت و کیفیت انجام مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه چندان قابل‌قبول نیست هرچند با این وجود طی رایزنی‌های انجام شده ضریب بودجه حق آلایندگی بالاتر رفت.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین توانستیم در دوران نمایندگی خود اعتباراتی به حوزه انتخابیه تزریق کنیم، نخستین اعتبار در حوزه حق آلایندگی بود که با پیگیری مجمع نمایندگان خوزستان و همراهی دولت انجام گرفت که توانست جان تازه‌ای به شهرهای استان خوزستان دهد چراکه پروژه‌های عمرانی رونق خوبی کردند.

وی افزود: علاوه‌بر اعتبارات مذکور، در پی تلاش و رایزنی با وزیر نفت در کمیسیون انرژی مجلس توانستیم اعتباراتی به میزان حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد تومان جذب کنیم.

به گفته متینیان بهسازی و آسفالت ۲۰۸ روستا، ساخت ۶۴ پروژه ورزشی، حدود ۱۸ پروژه بهداشتی و درمانی، ۳۰ پروژه آموزشی و… توسط دولت ابلاغ شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقریبا تمام روستاهای رامهرمز و رامشیر گازرسانی شده است، مطرح کرد: امیدواریم این روند ادامه پیدا کند تا مناطق نفت‌خیز به حق خودشان برسند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi