چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

متناسب‌سازی حقوق در برنامه هفتم توسعه عملیاتی می‌شود

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: به نظر نمی‌رسد در این زمینه مانع و مشکلی وجود داشته باشد و انتظار داریم با تصویب برنامه هفتم توسعه در ماه‌های آینده خبرهای خوشی را برای کارکنان و بازنشستگان در متناسب‌سازی و همسان‌سازی حقوق داده باشیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95925
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

متناسب‌سازی حقوق در برنامه هفتم توسعه عملیاتی می‌شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابایی اظهار کرد: قدرت خرید مردم را باید با متناسب‌سازی حقوق به ویژه توجه جدی به بازنشستگان افزایش دهیم که کمیسیون برنامه و بودجه مجلس این ماده قانونی را تصویب و در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس از آن دفاع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی با نظر موافق اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مصوب شده است، تصریح کرد: امیدواریم با همراهی دولت سیزدهم بتوانیم از سال آینده زمینه و بستر اجرایی آن را فراهم کرده و در آخر برنامه هفتم توسعه یک رضایتمندی واقعی را از متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان شاهد باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حتماً در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های مجلس تحقق خواهد یافت و انتظار همراهی بیشتر دولت را داریم تا با کمک صندوق‌های بازنشستگی در ابعاد مختلف بتوان این انتظار به حق را به سرانجام رساند.

حاج بابایی افزود: انتظار می‌رود دولت پیشنهاد خود را در مورد نظام هماهنگ عادلانه به صورت لایحه به مجلس ارائه کند تا ما در برنامه هفتم توسعه بتوانیم در مسیر توسعه عدالت اجتماعی در پرداختی‌ها و بهبود معیشت همه اقشار حرکت‌های منسجمی را انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما در حقیقت با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و رویکرد ارزش‌مدارانه نظام جمهوری اسلامی ایران در ایجاد فضای امیدآفرینی گام‌های مؤثری را بر می‌داریم تا کارکنان دولت و بازنشستگان بتوانند حقوق مناسبی را دریافت کرده و قدرت خرید و توان معیشتی بهبود یافته‌ای را در این اقشار شاهد باشیم.

ضرورت تأمین زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه گذاران در خراسان جنوبی
دنبال کنید

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: به نظر نمی‌رسد در این زمینه مانع و مشکلی وجود داشته باشد و انتظار داریم با تصویب برنامه هفتم توسعه در ماه‌های آینده خبرهای خوشی را برای کارکنان و بازنشستگان در متناسب‌سازی و همسان‌سازی حقوق داده باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi