پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

توسعه پُست برق ام‌الدبس برای رفع مشکل ٱفت ولتاژ برق‌ شهرستان کرخه

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی از توسعه پست ام‌الدبس برای افزایش کیفیت برق‌رسانی به شهر الوان در شهرستان کرخه خبر داد و گفت: با اجرای پروژه برق رسانی ضعف ولتاژ برق و بی برقی برای مردم این روستا مرتفع می شود. .

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95883
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

توسعه پُست برق ام‌الدبس برای رفع مشکل ٱفت ولتاژ برق‌ شهرستان کرخه

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد کعب عمیر اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های شرکت توزیع برق خوزستان در جهت رفع ضعف ولتاژ و پایداری برق روستاهای محور خسرج و روستاهای مسیر الوان به بستان و همچنین ایستگاه‌‌ فرعی عبدالخان و آهودشت، اخذ انشعاب جدید یک خط خروجی از پُست ام‌الدبس بود که در زمان سیل ۱۳۹۸ این پروژه استارت خورد اما به علت حساسیت کاری، امکان پذیر نبود.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی توسعه پست برق ام‌الدبس را مهمترین و بزرگترین پروژه دانست و گفت: مسئولان توسعه این پُست برق را غیر ممکن دانسته اما با تلاش و پیگیری‌های مستمر توانستیم پس از دوسال این امر مهم اجرایی کنیم.

کعب عمیر عنوان کرد: پس از جلسات مستمر و پیگیری‌های فراوان با وزیر نیرو، معاونان وزیر ، استاندار خوزستان، مدیرعامل آب و برق خوزستان و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای و توزیع برق خوزستان این پروژه مهم که آرزوی دیرینه‌ی مردم شهرستان کرخه بود محقق شد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طی روزهای گذشته با همکاری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان احداث تجهیزات درون ایستگاهی انجام شده و همچنین با همکاری مدیرعامل توزیع برق خوزستان کار احداث ۶۵۰ متر شبکه فشار متوسط خروجی ایستگاه تا شبکه موجود در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: برق روستاهای محور خسرج و روستاهای مسیر الوان به بستان که از ایستگاه فرعی عبدالخان و آهوددشت تامین می‌شدند که متاسفانه آنها با ٱفت ولتاژ برق مواجه بودند و با توسعه پُست برق جدید مردم این مناطق پس از سالها از مشکل ٱفت ولتاژ برق رهایی خواهند یافت این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال انجام شده است‌.

احداث راه آهن اینچه برون به شاهرود 20 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد
دنبال کنید

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه پست ام‌الدبس برای افزایش کیفیت برق‌رسانی به شهرستان کرخه افزود: این پروژه بزرگ سبب رفع مشکل ٱفت ولتاژ و تقویت پایداری و کیفیت ولتاژ تحویلی به شهروندان و رفع فولباری ایستگاه های برق شهرستان کرخه خواهد شد.

وی با توجه به شروع پیک مصرف برق از مشترکین درخواست کرد که برای حفظ پایداری شبکه، با رعایت الگوی مصرف برق، خاموش کردن کولر‌های اضافی، استفاده از روشنایی طبیعی در روز و عدم استفاده از لوازم پر مصرف در ساعت پیک مصرف (۱۱ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۲) صنعت برق را در خدمت‌رسانی مستمر همراهی کنند.

نماینده شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی در پایان از وزیر نیرو و همکاری و همراهی مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان و مدیرعامل برق منطقه‌ای و توزیع برق خوزستان جهت اجرای این پروژه مهم تقدیر و تشکر می‌کنم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi