سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور نهاوند، آورزمان، ملایر

نماینده مردم نهاوند در مجلس اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور نهاوند، آورزمان، ملایر خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95847
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور نهاوند، آورزمان، ملایر

علیرضا شهبازی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به پیگیری بازدید از پروژه محور نهاوند، آورزمان، ملایر گفت: در این بازدید که معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان، فرماندار نهاوند، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار و پیمانکار پروژه حضور داشتند، با پیگیری‌ های صورت گرفته، محور نهاوند، آورزمان، ملایر بعنوان پروژه ویژه راه استان تأمین اعتبار شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه اعتبار این پروژه تأمین شده است که برای تکمیل نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان می باشد که با توجه به قرار گرفتن این محور بعنوان پروژه ویژه استان، مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی افزود: باید از سردار طلائی نیک تشکر کنیم که در سفر به شهرستان با مساعدت بعمل آمده با دستور پرداخت ۵۰ میلیارد تومان به صورت علی الحساب مشکلات پروژه حل شد و عملیات اجرائی آغاز گردید.

شهبازی بیان کرد: علاوه بر مصوبات سفر ریاست جمهوری از طریق رایزنی با کمیسیون تلفیق، سال قبل ۵۵ میلیارد تومان و امسال ۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است و سعی داریم چنانچه کمبودی بود از طریق ماده ۵۶ جبران شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: علی رغم اینکه بخش عمده این مسیر در حوزه استحفاظی ملایر می باشد، بخاطر رفاه حال شهروندان نهاوندی و تردد بالای این مسیر در ایام اربعین با رایزنی‌های صورت گرفته این محور در اولویت اجرا قرار گرفته است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi