دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳

ابرشهرنشینی؛ چالش بزرگ دنیای مدرن

نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه ️مدت‌هاست موضوع توسعه افقی، یک‌طبقه‌سازی و خانه‌های حیاط‌دار را پیگیری می‌کنیم، گفت: ️در شهرهای متراکم، اصطکاک اجتماعی، جایگزین تعامل اجتماعی شده و نهایتا کیفیت زندگی به حداقل ممکن می‌رسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95844
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

ابرشهرنشینی؛ چالش بزرگ دنیای مدرن

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، مهدی عسگری  نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فعالان محیط‌ زیست استان البرز، گفت: ️چند دهه از پیشنهاد جابجایی پایتخت می‌گذرد اما هنوز عده‌ای به دنبال بارگذاری جمعت در تهران هستند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهاد و آسارا در مجلس ادامه داد: تبعات فروش شهر به ثروتمندان به اسم تراکم‌فروشی، امروز گریبان تهران و شهرهای اطراف همچون کرج را گرفته است؛ تا زمانی‌که نسبت به تاریخ و روند طی شده و تبعات آن آگاه نباشیم، همان روندهای طی شده ادامه خواهد یافت و تحولی رخ نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه ️امروز باید محاسبه کنیم با تداوم روندهای موجود، کرج آینده به چه شکل خواهد بود، اضافه کرد: کرج ۲۰سال بعد چه اقتضائاتی خواهد داشت؟ یکی از آسیب‌های مهم مدیریتی، نگاه کوتاه‌مدت و اسیر روزمرگی‌ها شدن است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: ️در شهرهای متراکم، اصطکاک اجتماعی، جایگزین تعامل اجتماعی شده و نهایتا کیفیت زندگی به حداقل ممکن می‌رسد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ️مدت‌هاست موضوع توسعه افقی، یک‌طبقه‌سازی و خانه‌های حیاط‌دار را پیگیری می‌کنیم، گفت: خوشبختانه دولت این الگو را پذیرفته و درحال اجراست، هرچند سرعت آن قابل قبول نیست./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi