سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری ها برای ارتقاء بخش نصرت آباد به شهرستان

مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: باتوجه به موقعیت وظرفیت بالای بخش نصرت آباد پیگیری ها برای ارتقاء بخش به شهرستان انجام خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95829
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیری ها برای ارتقاء بخش نصرت آباد به شهرستان

اسماعیل حسین‌زهی نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان  استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به حضور در جمع مردمه روستای گراغه بخش نصرت آباد گفت: باتوجه به موقعیت وظرفیت بالای بخش نصرت آباد پیگیری ها برای ارتقاء بخش به شهرستان انجام خواهد شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: گراغه جز روستاهای پرجمعیت استان است و ظرفیت ارتقاء به شهر را دارد و باند دوم محور زاهدان به نصرت آباد نیز از سال ٨۶تا۹۹ چهل وپنج کیلومتر احداث شد اما از سال ۹۹ تا کنون در کمتر ازسه سال ۶۵ کیلومتر دوبانده شد.

وی افزود:عملیات احداث جاده گراغه به چاه رحمان بطول ۱۰ کیلومتر نیز آغاز شده است در تلاش هستیم تا در اسرع وقت،۱۰ کیلومترمازاد دیگر جهت احداث ادامه مسیر گراغه به چاه رحمان تامین اعتبار شود .

حسین زهی خاطرنشان کرد: خانه بهداشت انجیرک و دو فضای آموزشی خیری در گراغه در مرحله احداث هستند و احداث اورژانس وروکش جاده پیگیری خواهد شد همچنین طرح توسعه مجتمع آبرسانی چاه رحمان بصورت مستمر مورد پیگیری قرار دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi