شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرده‌برداری امام جمعه بهمئی از یک حرکت خزنده اباحه‌گری

به گزارش کرونا از بهمئی‌، سرپرست اداره منابع طبیعی و جمعی از پرسنل این دستگاه در شهرستان بهمئی با امام جمعه دیدار و گفت‌وگو کردند. امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست گفت: خدمت کردن به مردم در نظام جمهوری اسلامی که نظامی الهی بوده و ثمره زحمات و مجاهدت‌ های تمام انبیا اولیا و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95790
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

کرونا :

پرده‌برداری امام جمعه بهمئی از یک حرکت خزنده اباحه‌گری

به گزارش کرونا از بهمئی‌، سرپرست اداره منابع طبیعی و جمعی از پرسنل این دستگاه در شهرستان بهمئی با امام جمعه دیدار و گفت‌وگو کردند.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست گفت: خدمت کردن به مردم در نظام جمهوری اسلامی که نظامی الهی بوده و ثمره زحمات و مجاهدت‌ های تمام انبیا اولیا و اوصیای الهی می‌باشد مایه شرف و افتخار و بزرگترین عمل صالح برای انسان است اینکه برای مثال امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی بانوان در مسئولیت‌های مختلفی به جامعه خدمت می کنند مایه مباهات است.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: در لسان اهل بیت عصمت و طهارت از زن به عنوان گل تعبیر شده است و اینکه زن پهلوان نیست چون زن موجودی ظریف و لطیف و از جهت خلقت دارای شرایط خاصی است بعضی از شغل‌ها و مسئولیت‌ها در توان زن نیست شما هم آراسته به زیور عفاف و حجاب و چادر هستید هم دارای تحصیلات عالیه قطعاً مسئولیت‌ها و مدیریت‌هایی در این شهرستان هست که شما و دیگر بانوان می‌توانند بدرخشند اما حقیقتاً مسئولیت اداره منابع طبیعی برای بانوان بسیار سخت و طاقت فرساست.

وی افزود: با توجه به آتش سوزی‌ها و مناطق کوهستانی و صعب العبور با توجه به خطرا تی که منابع طبیعی را تهدید می‌کند و مدیریت این اداره بایستی در وسط میدان باشد تا بتواند به نحو شایسته‌ای مدیریت کند به جهت صیانت از شان و جایگاه بانوان می‌گویم و لذا این مسئولیت سخت برای بانوان مناسب نیست اما حالا که تدبیر مسئولان این چنین است برای شما آرزوی توفیق و موفقیت دارم دعوت می‌کنم از همه مردم و همه آقایان محترم که در این اداره مشغول کار هستند به شما کمک کنند.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: مبارزه با زمین خواری که باید اولویت کاری شما باشد هر کسی در هر جایگاهی و مقامی باشد نهاد و اداره و شخص حقیقی و حقوقی باشد باید سخت در مقابل آنها ایستادگی کنید و اجازه ندهید سرمایه آیندگان از بین برود.

حجت الاسلام صلواتی ادامه داد: با مردم همراهی و همکاری کنید مردمداری کنید برای حوادثی مثل آتش سوزی ها از ظرفیت مردم استفاده کنید می توانید چند پویش مردمی ایجاد کنید و از این ظرفیت استفاده کنید مثلا می توانید در آتش سوزی ها در روستاها از دهیاری ها و ظرفیت آنان استفاده کنید.

راه‌یابی مستند طلای سبز کهگیلویه و بویراحمد به دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی
دنبال کنید

وی افزود: باید صیانت از منابع طبیعی تبدیل به فرهنگ عمومی شود آنچنان صیانت از منابع طبیعی فرهنگ سازی شود که وقتی جایی آتش سوزی می‌شود مردم احساس کنند که خانه خودشان آتش گرفته است.

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: از ظرفیت مساجد و روحانیت استفاده کنید و احادیث و معارف دین را در موضوع حفاظت از منابع طبیعی برای مردم بیان کنید اینکه درخت موجود زنده است ذکر و تسبیح خدا را می گوید این نیاز به مراقبت دارد.

وی گفت: علت اصلی آتش سوزی ها ناشی از جهل و عدم آگاهی است که باید آموزش های همگانی در راس برنامه های اداره منابع طبیعی باشد.

امام جمعه شهرستان بهمئی با گلایه خاطرنشان کرد: یکی از مسائل شهرستان در موضوع منابع طبیعی اینکه متاسفانه عده ای از درختان برای ذغال استفاده میکنند و اجازه ندهید یک عده ای اینچنین منابع طبیعی را تخریب کنند.

وی افزود: متاسفانه در سطح استان یک گروهی های تحت عنوان صیانت از منابع طبیعی ومحیط زیستی در حال فعالیت هستند اما بصورت نرم و با این بهانه اهداف و سبک‌ زندگی غربی را ترویج می کنند حتی از تهران دختران و زنان بد حجاب را دعوت می کنند و در طبیعت کشف حجاب می کنند یا بر دیوار مدارس عکس های فلان خانم را طراحی می کنند و در فعالیت هایشان دین و ارزش‌های دینی را به سخره می گیرند و بصورت کاملا نرم و حساب شده و برای انحراف افکار عمومی از یک طرف دیوار حیاط مسجد می سازند واز طرفی دیگر احکام خدا را نادیده می گیرند و در فضای مجازی تشویق به بی حجابی می کنند و صدای رسانه های بیگانه هستند و اهداف و برنامه های مخالفان نظام و رسانه های بیگانه را ترویج می کنند مسئولان نگذارید به بهانه صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست و بعضی از اقدامات به ظاهر خدمت اما انواع و اقسام اباحه گری ها در جامعه ترویج شود.

۴ کشته و مصدوم در برخورد پژو پارس با تیر چراغ برق در گچساران
دنبال کنید

حجت الاسلام صلواتی بیان داشت: در مسیر بعضی از این گروه‌ها گلزار و قبر شهید هست‌ نگذاریم خون شهدا پایمال شود.

امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان افزود: این مطلب را خطاب به مسئولان استان گفتم که تمامی جوانب را ببیند و مواظبت کنند و اجازه ندهند حیثیت مردم استان خدشه دار شود و با کسانی که این ظلم ها را مرتکب می شوند برخورد کنید حتی صدا و سیما هم مواظبت کند و به راحتی برای چنین چهره هایی وجاهت و قداست و ارزش درست نکند نهادهای امنیتی ورود کنند و مراقبت کنند.

سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان بهمئی در این نشست گفت: یک ماه است که در سمت این اداره خدمت مردم هستم و از هیچ تلاشی نیز دریغ نکردم.

زینب بابایی آب الوان افزود: اداره منابع طبیعی شهرستان بهمئی با یازده نیرو اداره میشود که ۸ نفر رسمی و ۴ نفر قرار دادی است.

وی خاطر نشان کرد: ۱۵ سال سابقه کار دارم در اداره منابع طیبعی شهرستان ها و شهر بهبهان را دارم.

خانم بابایی ادامه داد: مشکلی که ما در سطح شهر داریم مشکل اراضی ملی است که یکی از مهمترین مشکلات این شهر به حساب می رود.

سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان بهمئی گفت: در خصوص اراضی ملی نهایت همکاری با مردم شهرستان را داریم و اما افرادی هستند که فکر میکنند این اراضی برای بنده و همکارانم است و احساس می کنند که ما مقابل آنها هستیم با اینکه بیشترین همکاری را داریم.

وی با گلایه شدید در خصوص آتش سوزی در شهرستان گفت: اداره منابع طبیعی تنها و بدون امکانات به سمت آتش سوزی ها میرود.

خانم بابایی گفت: ۴۳ فقره آتش سوزی داشتیم در سطح شهرستان داشتیم و از تعداد حدود ۶ مورد آتش سوزی مراتع بود.

سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان بهمئی گفت: متاسفانه ادارات هیچگونه کمکی به ما نمی‌کنند و هیچگونه امکاناتی در اختیار ما قرار نمی‌دهد و پرسنل ما مظلوم شده اند حقوق های خیلی پایین دریافت می‌کنند با اینکه بیشترین کار را انجام می‌ادهند.

پرده‌برداری امام جمعه بهمئی از یک حرکت خزنده اباحه‌گری 3

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi