یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

شعاری جالب برای استقبال از رئیس‌جمهور در کهگیلویه و بویراحمد+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج، قرار است آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به همراه برخی اعضای دولت در دومین سفر استانی وارد کهگیلویه و بویراحمد شوند. سفر رئیس جمهور که قرار بود هفته پیش به استان صورت گیرد به دلیل سفر آیت الله رئیسی به قاره آفریقا به تعویق افتاد و قرار است این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95718
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

کرونا :

شعاری جالب برای استقبال از رئیس‌جمهور در کهگیلویه و بویراحمد+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج، قرار است آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به همراه برخی اعضای دولت در دومین سفر استانی وارد کهگیلویه و بویراحمد شوند.

سفر رئیس جمهور که قرار بود هفته پیش به استان صورت گیرد به دلیل سفر آیت الله رئیسی به قاره آفریقا به تعویق افتاد و قرار است این سفر در یکی دو روز آینده برگزار شود و دولت مردمی سیزدهم بعد از گذشت ۲ سال دومین بار در این استان حضور یابند.

آنگونه که در کوچه و بازار و از زبان مردم شنیده می‌شود کهگیلویه و بویراحمدی‌ها خود را برای این سفر آماده کرده تا ضمن دیدار با رئیس جمهور مشکلات خود را با آیت الله رئیسی و اعضای کابینه وی مطرح کنند.

همچنین در این سفر پروژه‌های بزرگی همچون پتروشیمی گچساران، جاده پاتاوه- دهدشت و سد چمشیر نیز به صورت رسمی افتتاح می‌شود و طرح‌های بزرگ اقتصادی همچون میدان گازی مختار در یاسوج و پترو پالایشگاه در گچساران و چندین و چند طرح ریز و درشت دیگر افتتاح خواهد شد.

اما در این سفر یکی از موضوعات جالب شعاری است که برای استقبال از رئیس جمهور در نظر گرفته شده است «تی مردم-سی مردم» به معنی رئیس جمهور با مردم و برای مردم است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi