یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت‌های استان مرکزی در حوزه صنعت و کشاورزی مورد توجه بنیاد مستضعفان قرار گیرد

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: بنیاد مستضعفان تاکنون اقدامات خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری داشته و استان مرکزی نیز در این راستا ظرفیت‌های خوبی در حوزه صنعت و کشاورزی دارد که انتظار داریم مورد توجه این بنیاد قرار گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95688
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

ظرفیت‌های استان مرکزی در حوزه صنعت و کشاورزی مورد توجه بنیاد مستضعفان قرار گیرد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در نشست جمع‌ بندی سفر پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور به استان مرکزی گفت: اقدامات محرومیت زدایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی طی سال‌های اخیر نماد بارزی داشته است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنیاد علوی سال‌ها مهجور بود اما این نهاد امروزه تبدیل به یک کانون زنده، پویا و فعال در امر محرومیت‌زدایی شده است، افزود: تلاش‌های ارزنده بنیاد مستضعفان در استان مرکزی، به ویژه در منطقه کمیجان و نقطه هدف میلاجرد  قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: در سفر رییس بنیاد مستضعفان به شهرستان کمیجان، نقطه هدف به جای میلاجرد، کل شهرستان کمیجان اعلام شد که این مساله اقدام ارزنده‌ای بود.

کریمی اظهار کرد: خنداب و کمیجان جزو مناطق محروم و غیربرخوردار در سطح ملی هستند که در کنار یکدیگر قرار دارند و انتطار و توقعاتی نیز برای شهرستان خنداب ایجاد شده که امیدواریم این مساله مورد توجه بنیاد مستضعفان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: بنیاد مستضعفان تاکنون اقدامات خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری داشته و استان مرکزی نیز در این راستا ظرفیت‌های خوبی در حوزه صنعت و کشاورزی دارد که انتظار داریم مورد توجه این بنیاد قرار گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi