چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

یکی از مطالبات مهم مردم دشتی تسریع در طرح‌های آبرسانی است

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: یکی از مطالبات مهم مردم در دشتی تسریع در طرح‌های آبرسانی و تکمیل آنها است که با تحقق این مهم مشکلات زیربنایی مردم در عرصه آبرسانی برطرف می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95628
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

یکی از مطالبات مهم مردم دشتی تسریع در طرح‌های آبرسانی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، غلامحسین کرمی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتی با بیان اینکه توجه به اشتغال و توانمندسازی نیروهای جوان یکی از ضروریات است، اظهار کرد: امسال برای طرح‌های اشتغال‌زایی و حمایت از تولید توجه ویژه‌ای شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان دشتی از ظرفیت‌های مهم و قابل توجهی در عرصه تولید، کارآفرینی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری برخوردار است تصریح کرد: تولید محصولات کشاورزی، صنایع دستی، محصول گلخانه‌ای، پرورش آبزیان از جمله ماهی و میگو و مرکز رشد و فناوری از جمله توانمندی‌های دشتی است.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده از این ظرفیت نقش مهمی در زمینه سرمایه‌گذاری، رونق تولید و اشتغال دارد افزود: در این راستا امسال تحول مهم و شگرف در عرصه اشتغال‌زایی و تولید محصولات فراهم می‌شود.

کرمی تکمیل طرح‌های نیمه تمام را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: یکی از مطالبات مهم مردم در دشتی تسریع در طرح‌های آبرسانی و تکمیل آنها است که با تحقق این مهم مشکلات زیربنایی مردم در عرصه آبرسانی برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی در استان بوشهر نسبت به سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است اضافه کرد: در این راستا اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای دشتی افزایش ۱۱۰ درصدی نشان می‌دهد.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای شهرستان دشتی معادل ۲۷۰ میلیارد تومان خواستار تسریع در طرح‌های نیمه تمام عمرانی شد.

کرمی عنوان کرد: امید می‌رود با تلاش جهادی مدیران در عرصه خدمات‌رسانی به مردم زمینه توسعه زیرساخت‌ها در شهرها و روستاها فراهم شود./

پیگیری ها برای ارتقاء بخش نصرت آباد به شهرستان
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi