جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری رفع مشکل برق چاه های کشاورزی اسفراین

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده ساعات خاموشی چاه های کشاورزی از ۶ ساعت به ۳ ساعت کاهش یافت درحالی که خاموشی چاه‌های کشاورزی در زمان برداشت محصول یکی از مهمترین معضلات و مشکلات پیش روی بخش کشاورزی شهرستان های اسفراین‌ ، بام و صفی آباد بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95622
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پیگیری رفع مشکل برق چاه های کشاورزی اسفراین

امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های انجام شده ساعات خاموشی چاه های کشاورزی از ۶ ساعت به ۳ ساعت کاهش یافت درحالی که خاموشی چاه‌های کشاورزی در زمان برداشت محصول یکی از مهمترین معضلات و مشکلات پیش روی بخش کشاورزی شهرستان های اسفراین‌ ، بام و صفی آباد بوده است.

وی افزود:  از وزارتخانه های متبوع و برگزاری نشست با مدیرعامل شرکت برق ، خاموشی چاه ها از ۶ ساعت به ۳ ساعت کاهش یافت و بخشی از دغدغه کشاورزان حوزه انتخابیه مرتفع شد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: در روزهای اخیر با مدیرعامل‌  شرکت توزیع برق استان خراسان شمالی  دیدار و گفت و گویی انجام شد تا پیرامون برطرف کردن مشکلات برق حوزه انتخابیه بحث و گفت و گو شود ️در این دیدار  آقای چاهی گزارشی از اقدامات خوب انجام شده در شهرستان اسفراین ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: کاهش ساعات خاموشی چاه های کشاورزی شهرستان اسفراین از ۶ ساعت به ۳ ساعت، ️اجرای پروژه‌های برق رسانی به روستاهای بی برق، ️اجرای پروژه برق رسانی به چاه‌های آب شرب، ️اجرای پروژه های بهارستان، بهسازی روستاهای اسفراین  ۲۵ روستا، در سال گذشته ️تامین برق مسکن نهضت ملی️، ️ارتقاء و افزایش سامانه‌ های خورشیدی و تحویل سامانه‌ های خورشیدی سیار به عشایر  از اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه بوده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi