شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳

آمادگی منطقه آزاد قصرشیرین برای جذب سرمایه‌گذار

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس گفت: نخستین اقدام برای راه اندازی منطقه آزاد قصرشیرین اجرای طرح جامع آزاد منطقه تجاری و صنعتی قصر شیرین بود که هم اکنون در دست اقدام و تکمیل است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95619
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

آمادگی منطقه آزاد قصرشیرین برای جذب سرمایه‌گذار

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، شهریار حیدری اظهار کرد: نخستین اقدام برای راه اندازی منطقه آزاد قصرشیرین اجرای طرح جامع آزاد منطقه تجاری و صنعتی قصر شیرین بود که هم اکنون در دست اقدام و تکمیل است.

وی با اشاره به میزان پیشرفت طرح جامع آزاد منطقه تجاری قصرشیرین، افزود: این طرح از ابتدا تاکنون ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۲ پیشران ۸۰۰ هکتاری در ابتدا و انتها اجرای این طرح شامل پرویزخان و خسروی در حال بهره برداری است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح جامع آزاد منطقه تجاری و صنعتی قصرشیرین موافقت لازم برای ایجاد ۲۵ کیلومتر جاده اصلی و چند بانده به موازات منطقه آزاد نیز صورت گرفته است.

حیدری به آمادگی منطقه آزاد قصرشیرین برای جذب سرمایه‌گذار اشاره و خاطر نشان کرد: در پی اعلام جذب سرمایه گذار در منطقه آزاد قصرشیرین تاکنون از سوی کشورهای خارجی مانند انگلیس و آلمان و نیز کشورهای عربی مانند عراق اعلام آمادگی برای این حوزه دریافت شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در شهرستان قصرشیرین زمینه برای سرمایه گذاری مهیا است با استقرار هیأت مدیره به زودی واگذاری زمین از نظر حقوقی برای سرمایه گذاران انجام خواهد گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi