سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر امیدبخش دادستان از عرضه سهام صندوق مساله‌دار بهمئی در شرکت فرا بورس

سید علی ملک‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی از عرضه سهام صندوق سپرده گذاری بهمئی در شرکت فرابورس ایران خبر داد. ملک حسینی در همین زمینه اظهار داشت: آخرین اقدام دستگاه قضایی در خصوص پرونده صندوق سپرده گذاری بهمئی ، پیگیری به منظور عرضه سهام صندوق سپرده گذاری بهمئی در شرکت فرابورس ایران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95589
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

کرونا :

خبر امیدبخش دادستان از عرضه سهام صندوق مساله‌دار بهمئی در شرکت فرا بورس

سید علی ملک‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی از عرضه سهام صندوق سپرده گذاری بهمئی در شرکت فرابورس ایران خبر داد.

ملک حسینی در همین زمینه اظهار داشت: آخرین اقدام دستگاه قضایی در خصوص پرونده صندوق سپرده گذاری بهمئی ، پیگیری به منظور عرضه سهام صندوق سپرده گذاری بهمئی در شرکت فرابورس ایران بود.

وی گفت: با انجام مکاتبه و صدور دستور قضایی بخشی از سهام بورسی که از متهم پرونده توقیف شده بود، پس‌ از انجام تشریفات قانونی و کارشناسی جهت فروش عمده و یکجا عرضه خواهد شد.

ملک حسینی با اظهار این نکته که عموم مردم می‌توانند با توجه به شرایط مندرج در متن آگهی در این فروش شرکت نمایند، افزود: با توجه به آگهی شرکت فرابورس ایران، این سهام در تاریخ یازدهم مرداد ماه ۱۴۰۲عرضه خواهد شد.

مدعی العموم مرکز استان تصریح کرد: در صورت وجود مشتری و فروش سهام و واریز مبلغ ریالی آن، این مبلغ به نسبت درصد مساوی، بین مالباختگان تقسیم خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درپایان عنوان کرد: مردم و مالباختگان صندوق موصوف، آخرین اخبار مربوط به این پرونده را صرفاًَ از طریق اخبار و اطلاع رسانی رسمی دادگستری استان پیگیری نموده و به شایعات و خبرهای نامعتبر توجهی نکنند.

خبر امیدبخش دادستان از عرضه سهام صندوق مساله‌دار بهمئی در شرکت فرا بورس 4

خبر امیدبخش دادستان از عرضه سهام صندوق مساله‌دار بهمئی در شرکت فرا بورس 5

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi