یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکل بلند مرتبه سازی در مازندران باید در کمترین زمان رفع شود

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح احداث ۴۸۶ واحد مسکونی ساری با اشاره به ارزش افزوده قیمت زمین در مازندران بر لزوم بلند مرتبه سازی در این استان تاکید کرد و گفت: بلند مرتبه سازی در مازندران تاکنون مصوب نشده است و این مشکل نیز باید در کمترین زمان رفع شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95556
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

مشکل بلند مرتبه سازی در مازندران باید در کمترین زمان رفع شود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛  منصورعلی زارعی کیاپی نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح احداث ۴۸۶ واحد مسکونی ساری گفت: هزینه ساخت مسکن در سبد هزینه خانوارها در کشورمان بالاست و این امر مشکلات و پیامدهای منفی زیادی نیز به همراه دارد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: هم اکنون بیش از ۵۰ درصد هزینه خانوارها مربوط به تهیه مسکن است و با توجه به کمبود زمین در مازندران، تهیه مسکن در این استان را برای خانواده ها سخت کرده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت مسکن در مازندران با توجه به کمبود زمین در این استان باید بگونه دیگری عمل کرد، گفت: در شهرستان ساری بعنوان مرکز مازندران ۷۰۰ هکتار بافت فرسوده وجود دارد که دست نخورده باقی مانده است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: همچنین در مرکز مازندران بیش از ۳۰ هکتار زمین در اختیار برخی دستگاه های اجرایی و منابع طبیعی است که از واگذاری آن برای ساخت مسکن خودداری می کنند و باید شرایطی فراهم شود تا از این زمین ها برای ساخت مسکن استفاده کرد.

زارعی با اشاره به ارزش افزوده قیمت زمین در مازندران بر لزوم بلند مرتبه سازی در این استان تاکید کرد و گفت: بلند مرتبه سازی در مازندران تاکنون مصوب نشده است و این مشکل نیز باید در کمترین زمان رفع شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi