چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

رایگان شدن بیمه سلامت ۵ دهک اول جامعه اقدام مناسب و به نفع مردم استان بوده است

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی با اشاره به نشست با سفیدگران، سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی، گفت: رایگان شدن بیمه سلامت ۵ دهک اول جامعه اقدام مناسب و به نفع مردم استان بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95553
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

رایگان شدن بیمه سلامت ۵ دهک اول جامعه اقدام مناسب و به نفع مردم استان بوده است

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به دیدار خود با دکتر سفیدگران سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی، عنوان کرد: در این نشست مسائل مربوط به استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت در حال حاضر با ساختارهای نظام مند در حال حرکت به سوی خدمت رسانی بوده که این روند باید ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: راهکار اصلی دیده شدن  این حجم کار عظیم از خدمت رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در دید روستائیان و شهرنشین‌ها و سایر ذی نفعان، در گرو اطلاع رسانی بوده که لازم است این امر تقویت شود.

وحیدی تصریح کرد: اطلاع رسانی در زمینه طرح‌های عمده و بزرگ سازمان بیمه سلامت ایران نظیر رایگان کردن بیمه  ۵ دهک اول جامعه، خدمت رسانی به  بیماران خاص و  صعب العلاج، خدمات توانبخشی، خدمات درمان نازایی و حوزه جوانی جمعیت مهم است. لازم است اطلاع رسانی از طریق شوراها به روستائیان نیز صورت گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی اظهار کرد: با رایگان شدن بیمه ۵ دهک اول جامعه و کاهش پرداختی در دهک ۶ تا ۹خدمت بزرگی به مردم شریف استان شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi