شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع مشکلات موجود در مسکن ساری؛ با ارائه مشوق های لازم به انبوه سازان

نماینده مردم ساری و میاندورود در  مجلس در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح احداث ۴۸۶ واحد مسکونی ساری گفت:در صورت ارائه مشوق های لازم به انبوه سازان ساری با توجه به ظرفیت های فراوان این بخش، می توان نسبت به رفع مشکلات موجود امیدوار بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95532
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

رفع مشکلات موجود در مسکن ساری؛ با ارائه مشوق های لازم به انبوه سازان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در  مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح احداث ۴۸۶ واحد مسکونی ساری گفت: تجریه مسکن مهر در مازندران بهترین سند و الگو در عرصه توزان بخشی برای عرضه و تقاضا در بخش مسکن است.

وی  با اشاره به کمبود زمین در مازندران افزود: این امر باعث شده تا قیمت تمام شده مسکن در مرکز مازندران افزایش یابد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم تصریح کرد: توقع در این است با اصلاح برخی از آیین نامه ها و بخشنامه ها، در عرضه و تقاضای مسکن نیز یک توازن نسبی ایجاد شود که در صورت تحقق این مهم بخش زیادی از مشکلات رفع خواهد شد.

وی احداث ۴۸۶ واحد مسکن در قالب اجرای طرح جهش تولید ملی مسکن را با توجه به تقاضای بیش از پنج تا ۶ هزار نفر را بسیار ناچیز دانست و افزود: در صورت ارائه مشوق های لازم به انبوه سازان ساری با توجه به ظرفیت های فراوان این بخش، می توان نسبت به رفع مشکلات موجود امیدوار بود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره ایجاد اشتغال در بخش مسکن، با عنوان اینکه هر یک مترمربع مسکن می تواند چندین شغل نیز کند، گفت: مهمترین مشکل برای ساخت مسکن در مرکز استان تهیه مصالح ساختمانی مورد نیاز از جمله شن و ماسه است که برای رفع این معضل نیز باید فکری اساسی شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi