چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

کشف و ضبط 900 بسته داروی خارج از شبکه توزیع دامپزشکی در مانه‌وسملقان

محمدرضا سروناز، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مانه‌وسملقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: طی رصد و پایش داروهای دامپزشکی یک قلم داروی خارج شبکه توریع به تعداد ۹۰۰ بسته دارو با ارزش کلی حدود دو میلیارد و ۵۰۰ ریال، با مبدا خرید نامشخص کشف و ضبط گردید. وی گفت: با تایید اداره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95508
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

کرونا :

کشف و ضبط 900 بسته داروی خارج از شبکه توزیع دامپزشکی در مانه‌وسملقان

محمدرضا سروناز، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مانه‌وسملقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: طی رصد و پایش داروهای دامپزشکی یک قلم داروی خارج شبکه توریع به تعداد ۹۰۰ بسته دارو با ارزش کلی حدود دو میلیارد و ۵۰۰ ریال، با مبدا خرید نامشخص کشف و ضبط گردید.

وی گفت: با تایید اداره کل دامپزشکی خراسان‌شمالی مبنی برعدم تامین دارو از شرکت‌های پخش دارویی مجاز استان، این تعداد دارو کشف شده ضبط و متخلف به مراجع قضایی معرفی شد تا برابر مقررات برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مانه‌وسملقان افزود: طی بازدیدهای مستمر شبکه دامپزشکی، رعایت اصول نسخه نویسی توسط مراکز درمانی و همچنین نسخه پیچی در داروخانه‌ها مورد رصد کارشناسان قرار می‌گیرد تا خدمات دامپزشکی با کیفیت هرچه بیشتر به دامداران ارائه گردد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف واحد تشخیص و درمان دامپزشکی شهرستان، نظارت بر عرضه داروهای مورد تایید سازمان و تهیه دارو از شرکت‌های پخش دارویی مجاز استان می‌باشد، از تشدید نظارت‌ها برداروخانه‌های دامپزشکی در موضوع قاچاق و فروش دارو بدون نسخه خبر داد و گفت: از دامداران شهرستان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده تخلفات دارو و واکسن در حوزه دامپزشکی گزارشات خود را با تلفن ۱۵۱۲ به شبکه دامپزشکی ارئه نمایند و در هنگام خرید داروهای دامپزشکی به تاریخ انقضا آن حتما توجه نمایند.

پایان پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi