پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت توجه جدی به تثبیت امنیت شغلی دهیاران

نماینده مردم طالقان، نظرآباد،ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس با اشاره به نقش کلیدی دهیاران در عمران و آبادانی روستاها گفت: تثبیت امنیت شغلی دهیاران در مجلس شورای اسلامی با جدیت در دست پیگیری بوده و نیازمند توجه جدی در سطح ملی می باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95421
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

ضرورت توجه جدی به تثبیت امنیت شغلی دهیاران

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به همایش دهیاران شهرستان چهارباغ گفت: اصلاح قانون شوراها، طرح جامع شهری و روستایی که در آن امنیت شغلی روستایی دیده شده نیز مد نظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ما مسوولان باید به عنوان خادم مردم قدردان مردم باشیم امید واقعی را برای مردم ایجاد کنیم چراکه معادلات اقتصادی در دنیا تغییر خواهد کرد و رونق اقتصادی را خواهیم داشت .

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: انقلاب مردم پایه باتفکر اسلام ناب محمدی است و آرامش سرمایه بزرگی است که مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم .

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی افزود: عبور از این وضعیت با رهبر معظم انقلاب که دیدبانی را دارد آینده درخشان برای این نظام به همراه دارد و با این استقامت که مردم دارند ما هم باید به معنای واقعی در کنار آنان باشیم.

وی در تذکراتی در خصوص امنیت شغلی دهیاران اظهار کرد: دهیاران تلاشگر در سطح روستاهای کشور نقش موثر و انکارناپذیری در توسعه پایدار و ماندگاری مردم و نسل جوان در روستاها و جلوگیری از مهاجرت و پیشرفت عمران و آبادانی مناطق محروم داشته و علیرغم دارا بودن وظایف محوله براساس نص صریح قانون و سوابق طولانی مدت خدمت فاقد امنیت شغلی به سر می برند که پسندیده نیست./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi