جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳

امور سلامت منطقه پیگیری شد/ ضرورت احداث یک مگا‌هاسپیتال برای جبران کمبود تخت‌های درمانی

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری امور سلامت حوزه انتخابیه با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و در این دیدار بر ضرورت احداث یک مگا‌هاسپیتال جنرال در رشت به جهت جبران کمبود تخت‌های درمانی، تاکید شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95388
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

امور سلامت منطقه پیگیری شد/ ضرورت احداث یک مگا‌هاسپیتال برای جبران کمبود تخت‌های درمانی

محمدرضا احمدی سنگری در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به نشست خود با دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، عنوان کرد: این ددیار به به منظور پیگیری امور سلامت مردم انجام شد.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست، نظام سلامت شهرستان‌های رشت و خمام از جمله بخش‌های بهداشت و درمان مورد بررسی و بر ضرورت احداث یک مگا‌هاسپیتال جنرال در رشت به جهت جبران کمبود تخت‌های درمانی، تاکید شد.

وی ادامه داد: توسعه خدمات آموزشی، تقویت همکاری‌های بین‌دانشگاهی، تلاش برای جذب و توسعه و نگهداری کد محل رشته‌های تحصیلی و استفاده از ظرفیت نظام آموزش عالی در استان در چارچوب قانون به جهت افزایش زیرساخت‌های آموزشی از مهمترین محورهای مورد طرح در این نشست مشترک با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس یادآور شد: تأمین بودجه بیشتر و اعتبارات ملی به نظام سلامت گیلان به منظور بخشی از هزینه‌های حضور گردشگران و مسافران در ایام پر ازدحام سال به ویژه بهار و تابستان، تخصیص سهم مازاد دارو و تجهیزات به گیلان به منظور پوشش خدمات مورد مطالبه مردم و جمعیت شناور و بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در چرخه درمان، دیگر موضوعاتی بود که در نشست با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مورد طرح قرار گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi