سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

نماهنگی غرورآفرین از مجاهدت کارکنان نفت گچساران ساخته می‌شود

به گزارش کرونا از گچساران امیر رئوف، مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران که در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: اینکه گفته می‌شود گچساران قلب تپنده نفت ایران است، مبالغه و تعارف نیست و این لقب به خودی خود اتفاق نیفتاده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95142
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

کرونا :

نماهنگی غرورآفرین از مجاهدت کارکنان نفت گچساران ساخته می‌شود

به گزارش کرونا از گچساران امیر رئوف، مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران که در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: اینکه گفته می‌شود گچساران قلب تپنده نفت ایران است، مبالغه و تعارف نیست و این لقب به خودی خود اتفاق نیفتاده است.

رئوف تصریح کرد: بدون اغراق صنعت نفت دین خود را به انقلاب اسلامی چه در سال‌های مبارزاتی قبل از پیروزی انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس ادا کرده است.

وی بیان داشت: نقش کارکنان و مدیران در صعنت نفت به ویژه نفت گچساران در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی عملکرد نفت برای افکار عمومی عنوان کرد: ما منکر تلاش دیگر بخش‌های اقتصادی در رونق اقتصاد کشور نیستیم اما نفت جایگاه ویژه‌‌ای دارد که باید برای جامعه تبین شود.

وی ادامه داد: اقدامات بزرگ و قابل توجهی در نفت انجام شده که هرکدام می‌تواند سوژه خبری مهمی در رسانه‌ها باشد که باید با همکاری و تعامل این مهم انجام شود.

رئوف گفت: دشمن جنگی تلفیقی و شناختی علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده و این جنگی رسانه‌پایه است که می‌طلبد در این میدان قدرتمند عمل کرد.

وی افزود: اگر بتوانیم روایت‌های مناسبی تبیبن کنیم، افکار عمومی نسبت به خدمات نظام به ویژه در نفت آگاه شده و امیدواری به جامعه تزریق می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: صدا و سیمای مرکز استان این آمادگی را دارد که نسبت به ساخت سرود و نماهنگی غرورآفرین از زحماتی که در صنعت نفت گچساران کشیده می‌شود، اقدام کند.

تاراج درختان باغ های دامور چرام توسط سودجویان
دنبال کنید

وی افزود: این سرود با هدف پخش در شبکه‌های ملی و با تراز ملی ساخته خواهد شد.

رئوف در خصوص پخش زنده مسابقات ورزشی از جمله بازی‌های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: زیرساخت‌های لازم از جمله فیبر نوری باید در مجموعه ورزشی ایجاد شود تا امکان پخش زنده تسهیل شود.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi