یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمادگی همه زیرساخت‌ها جهت برگزاری جشنواره بلوط در یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج؛ سرپرست شهرداری یاسوج از برگزاری نخستین رویداد  فرهنگی، هنری اقوام زاگرس نشین( بلوط) با مشارکت شرکت نمایشگاههای دائمی استان  به مناسبت دهه ولایت خبر داد. سجاد بهرامی گفت: همزمانی این جشنواره با دهه ولایت و همچنین افتتاح آن در ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها تقارن خوبی بوده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95139
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

کرونا :

آمادگی همه زیرساخت‌ها جهت برگزاری جشنواره بلوط در یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج؛ سرپرست شهرداری یاسوج از برگزاری نخستین رویداد  فرهنگی، هنری اقوام زاگرس نشین( بلوط) با مشارکت شرکت نمایشگاههای دائمی استان  به مناسبت دهه ولایت خبر داد.

سجاد بهرامی گفت: همزمانی این جشنواره با دهه ولایت و همچنین افتتاح آن در ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها تقارن خوبی بوده است که این برنامه  زیر گروه برنامه های فرهنگی، پس از تایید شورای شهر از ۱۴ تا ۱۹ تیرماه در پارک ولایت یاسوج برگزار خواهد شد.

بهرامی خاطرنشان کرد: این جشنواره  فرهنگی در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و  مردم که بواسطه آن یک نشاط اجتماعی در کنار آن شکل می گیرد خواهد بود.

وی گفت: در این برنامه علاوه بر برپایی جشن ، نورافشانی و ارائه بسته فرهنگی  توسط معاونت فرهنگی  برای بازدیدکنندگان تدارک دیده شده است.

وی ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها بیان کرد: شهرداری در این جشنواره در حوزه هایی با اختیار قراردادن فضای فیزیکی، تبلیغات جشنواره در سطح شهر، کمک در اجرای برق، آب پشتیبانی و نظافت بصورت کاملا رایگان نقش مهمی در برپایی جشنواره خواهد داشت.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi