شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

علت حادثه جمعه خونین محور یاسوج_ شیراز از زبان مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، عابد محمدی در نشست شورای ترافیک گفت: در سه ماهه امسال ۴۲ نفر در محورهای مواصلاتی استان جان خود را از دست دادند که نسبت به آمار ۶۸ نفری سال گذشته کاهش ۳۴ درصدی داشته است. وی بیان کرد: استان در رده دهم کنترل افزایش تصادفات هستیم در طرح نوروزی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94836
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

کرونا :

علت حادثه جمعه خونین محور یاسوج_ شیراز از زبان مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، عابد محمدی در نشست شورای ترافیک گفت: در سه ماهه امسال ۴۲ نفر در محورهای مواصلاتی استان جان خود را از دست دادند که نسبت به آمار ۶۸ نفری سال گذشته کاهش ۳۴ درصدی داشته است.

وی بیان کرد: استان در رده دهم کنترل افزایش تصادفات هستیم در طرح نوروزی هم شاهد کاهش تصادفات بودیم و کارهایی در دست انجام داریم.

وی به حادثه خونین روز جمعه محور پلیس راه یاسوج به شیراز اشاره و با تسلیت به خانواده درگذشتگان این حادثه تلخ عنوان کرد: سن این کامیون ۳۰ سال بود در حالی که سن مفید یک کامیون در ایران ۲۰ سال است.

این مسئول با بیان اینکه راننده کامیون ۳۱ ساله اهل فسا است و برای اولین بار به استان می‌آمد و با راه‌های استان آشنایی نشد، افزود:  طبق گفته راننده بعد از عبور از تقاطع زیرگذر پلیس راه یاسوج_ شیراز فاصله ۵۰۰ متری نرسیده به پلیس راه کامیون دچار نقض فنی عدم عملکرد سیستم ترمز می‌شود که پس از برخورد با پایه برق با وسایل نقلیه و خوردوهایی که در صحنه هستند برخورد می‌کند و آن حادثه تلخ رخ داد.

وی بیان مرد: در این حادثه ۱۵ وسیله نقلیه درگیر بودند ۲۵ نفر مصدوم شدند و ۶ نفر جان خود را از دست دادند که پنج نفر در حادثه جان خود را از دست داد.

محمدی عنوان کرد: جاده یاسوج به بابامیدان به عنوان یک نقطه پر تصادف شناسایی نشده بود اما به عنوان یک نقطه مستعد تصادف شناخته شده و کارهایی انجام شد و کارهای دیگری هم در دست احداث است.

بازگشت به تحصیل 11 کودک کار در ایلام
دنبال کنید

وی با بیان اینکه گفته می شد باید استخر شن برای این نقطه تعریف می‌کردیم، گفت: استخر شن در استان نداریم اما در دست انجام است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi