جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جلسه کارگروه پسماند گچساران + تصویر

سید مرتضی سجاد پور در جلسه کارگروه پسماند شهرستان دوگنبدان با اشاره به وضعیت پسماندها در سطح شهرستان بویژه روستاها تصریح  کرد : باید با دفن اصولی زباله ها محیط را از پیامدهای پسماند حفظ کرد. وی با اشاره به نقش محیط سالم در توسعه جامعه اظهار داشت:رها کردن زباله ها در محیط ضمن پیامدها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9443
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰

کرونا :

جلسه کارگروه پسماند گچساران + تصویر

سید مرتضی سجاد پور در جلسه کارگروه پسماند شهرستان دوگنبدان با اشاره به وضعیت پسماندها در سطح شهرستان بویژه روستاها تصریح  کرد : باید با دفن اصولی زباله ها محیط را از پیامدهای پسماند حفظ کرد.

وی با اشاره به نقش محیط سالم در توسعه جامعه اظهار داشت:رها کردن زباله ها در محیط ضمن پیامدها و عواقب غیر بهداشتی آنان به محیط زیست جامعه ضربه میزند که باید با دفن اصولی زباله ها به سالم سازی محیط زیست کمک کرد.

سجاد پور با اشاره به انواع پسماندها  که شامل: پسماندهای عادی مثل زباله های معمولی خانگی و غیره که بصورت روزمره خارج میشود،پسماندهای پزشکی که از نوع عفونی و زیان آور ناشی از اقدامات درمانی و آزمایشگاهی و غیره می باشند ،پسماندهای ویژه پسماندهایی که قابلیت انفجار و بیماریزایی یا سمیت دارند و فوق العاده خطرناک هستند،پسماندهای کشاورزی مثل محصولات فاسد شده یا غیر قابل مصرف و پسماندهای ناشی از فعالیت صنعتی و معدنی و پسماندهای گاز و نفت و پتروشیمی و نیروگاهی برشمردند.

وی اظهار داشت: با اجرای جمع‌آوری و دفن زباله‌ها علاوه ایجاد دفن زباله‌ها از بهم ریختگی منظر عمومی نیز جلوگیری می‌شود.

DSC06170 DSC06169 DSC06168

میلاد نظری - شبکه دنا

میلاد نظری – شبکه دنا

 

DSC06165 DSC06162 DSC06161 DSC06159

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi